تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819473551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف و باران در استان‌های مرکزی و جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بارش برف و باران در استان‌های مرکزی و جنوبی
رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آ خرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.


سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در محور کرج-قزوین از پل حصارک تا پل کردان، استان خراسان شمالی محور بجنورد به اسفراین، قم محور قم-سلفچگان و قم-کاشان، آزادراه‌های تهران-قم در هر دو باند شمالی و جنوبی، خوزستان محورهای دزفول-اندیمشک، شوش-اندیمشک، بهبهان-زیدون و شوشتر-اندیمشک بار ترافیکی نیمه سنگین اعلام شده است.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین محور کرج-چالوس از ساعتی پیش از میدان امیرکبیر به سمت چالوس یکطرفه شد و از ساعت 15امروز تردد وسایل نقلیه یکطرفه انجام خواهد شد که این محدودیت تا ساعت 3صبح فردا ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر در استان اصفهان محور سمیرم-شهرضا بارش برف گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

سرهنگ حمیدی افزود: همچنین در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های کهکلویه و بویراحمد، خوزستان، کرمان، چهارمحال و بختیاری محور شهرکرد-ایزه و اصفهان محورهای اصفهان-شیراز و اصفهان-شهرکرد بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به محورهای مسدود خاطرنشان کرد: محورهای شمشک-دیزین به علت احتمال سقوط بهمن، محور شهداد به مهبندان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه، محور قم به گرمسار انجام عملیات راهسازی و محور پونل به خلخال به علت بارش برف کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.
انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن