تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821221468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقامت یک میلیون و 216 هزار و 496 نفر شب در مراکز اقامتی استان کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در تعطیلات نوروزی امسال اتفاق افتاد: اقامت یک میلیون و 216 هزار و 496 نفر شب در مراکز اقامتی استان کرمان کرمان- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از اقامت یک میلیون و 216 هزار و 496 نفر شب در مراکز اقامتی استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون خبر داد.


به گزارش ایرنا، علی مهاجری عصر سه شنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمان که به ریاست استاندار برگزار شد، افزود: این تعداد اقامت در هتل ها، مهمانپذیرها، کمپ های اقامتی و واحدهای اسکان آموزش و پرورش صورت گرفته و 5،3 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
وی این آمارها را واقعی دانست و اظهار کرد: امسال شیوه آمارگیری تغییر کرده و با توجه به رویکرد جدید سازمان مرکزی، آمارگیری در محل اماکن اقامتی انجام می شود؛ در حالی که سال های گذشته در مبادی ورودی صورت می گرفت و آمارها غیرواقعی و اغراق آمیز بود.
مهاجری گفت: همچنین نوروز امسال یک میلیون و 359 هزار و 804 نفر از آثار و اماکن تاریخی استان کرمان دیدن کرده اند که این تعداد از آمار قبلی هم کامل تر است؛ چون برای بازدید کنندگان بلیط فروخته شده است.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمان افزود: تاکنون حدود 50 میلیارد ریال بلیط برای بازدید از آثار و اماکن تاریخی استان فروخته شده که پیش بینی می شود تا پایان دوره سفرها به 60 میلیارد ریال برسد.
وی گفت: این وجوه به خزانه واریز می شود و برای بازگشت آن به استان باید پیگیری و تلاش زیادی صورت گیرد که باید در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.
مهاجری از انجام 512 مورد بازدید نظارتی از اماکن اقامتی، خدماتی و بین راهی استان خبر داد و گفت: برخی از این واحدها، تذکر و اخطار دریافت کردند و پرونده تعدادی هم در دست پیگیری است تا متوجه شوند که ما در برخورد با تخلفات جدی هستیم.
وی با اشاره به برپایی 350 غرفه بازارچه صنایع دستی در استان کرمان بیان کرد: 90 غرفه از این تعداد در شهر کرمان برپا شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان استقبال مردم و مسافران را از این بازارچه ها بسیار خوب توصیف کرد و گفت: بیش از 150 هزار نفر از غرفه های صنایع دستی شهر کرمان دیدن کرده اند.
مهاجری از برنامه های جدید این اداره کل برای حوزه گردشگری استان خبر داد و افزود: تاکنون حدود 40 درصد رزرو جا در هتل های استان برای دوره سال داریم.
وی، برنامه دیدار سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی از استان کرمان را یکی دیگر از برنامه های حوزه گردشگری استان کرمان ذکر کرد و گفت: یک بسته کامل برای توسعه گردشگری در این استان دیده شده است.ک/2
8154**2624**1504
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن