تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815444254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آبشار بیشه لرستان، مقصد 56 هزار گردشگر نوروزی+تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آبشار بیشه لرستان، مقصد 56 هزار گردشگر نوروزی+تصویر
مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان گفت: 56 هزار مسافر و گردشگر نوروزی از ابتدای تعطیلات تاکنون از آبشار بیشه بازدید کرده‌اند.
آفتاب: «عطا حسن‎پور» در گفت‎وگو با ایسنا، افزود: این آبشار بعنوان یکی از زیباترین جاذبه‎های طبیعی کشور در صدر پر بازدیدترین مناطق طبیعی گردشگری لرستان قرار گرفته و انتظار می‎رود تا پایان تعطیلات نوروزی به‎ویژه در 13 فروردین میزان بازدید گردشگران از این آبشار افزایش یابد.


وی ادامه داد: بیشه یکی از آبشارهای استان است که در دل کوه‎های زاگرس در شهرستان دورود قرار گرفته و فاصله آن تا شهر 23 و تا خرم‎آباد 65 کیلومتر بوده و در کنار راه‎آهن «تهران - جنوب» و در نزدیکی ایستگاه بیشه قرار گرفته است.







مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان افزود: این آبشار با چشم‎اندازی زیبا یکی از آبشارهای زیبای ایران بشمار می‎رود که تا نقطه برخورد با زمین 48 متر ارتفاع دارد و 10 متر نیز از آنجا تا وصل شدن به رودخانه سزار است.


براساس این گزارش، چشمه‌های پر آب متعددی دیده می‎شود که پس از گذشتن از ایستگاه قطار آبشار بیشه را تشکیل می‎دهند و به علت هم‌جواری این آبشار با چندین مجموعه‌ی زیبا هم‌چون جنگل‎های پهناور بلوط، روستای بیشه و چشم‎انداز ایستگاه راه‎آهن بیشه، می‎توان آن را یک منطقه گردشگری مناسب دانست.




تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن