تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814943600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش کلاه برنده اسکار به قیمت ۱۳ هزار دلار + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
فروش کلاه برنده اسکار به قیمت ۱۳ هزار دلار + عکس متیو مک کانهی که برای بازی در فیلم کلوب خریداران دالاس موفق به دریافت جایزه اسکار سال ۲۰۱۴ شده بود کلاهش را که در فیلم بر سرش گذاشته بود به فروش گذاشت و توانست ان را به مبلغ ۱۳ هزار دلار یعنی حدود ۴۰میلیون تومان ان را بفروشد.

متیو مک کانهی که برای بازی در فیلم کلوب خریداران دالاس موفق به دریافت جایزه اسکار سال ۲۰۱۴ شده بود کلاهش را که در فیلم بر سرش گذاشته بود به فروش گذاشت و توانست ان را به مبلغ ۱۳ هزار دلار یعنی حدود ۴۰میلیون تومان ان را بفروشد.
فروش کلاه برنده اسکار به قیمت ۱۳ هزار دلار

فروش کلاه برنده اسکار به قیمت ۱۳ هزار دلار
این کلاه توسط سندرز در یک مزایده به قیمت ۳ هزار دلار خریداری شده بود و او هم برای یک بار دیگر ان را به مزایده گذاشت که این دفعه به قیمت ۱۳ هزار دلار کلاه خریداری میشود.در زیر لبه کلاه هم یک امضا و نوشته از متیو مک کناهی ثبت شده است که در ان نوشته شده است فقط به زندگی ادامه بده!!
 فروش کلاه برنده اسکار به قیمت ۱۳ هزار دلار
این اولین باری نیست که کلاهی به مزایده گذاشته میشود و چند هفته پیش کلاه فرل ویلیامز که در مراسم اسکار ان را در حین اجرای زنده بر سر گذاشته بود به قیمت ۴۵ هزار دلار به فروش رفت.
فروش کلاه برنده اسکار به قیمت ۱۳ هزار دلار
ستاره نیوز

سه شنبه 12 فروردین 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن