تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810049954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتن به مناسبت حضوروزیران اقتصاد ودارایی اروپا به دژ نفوذ ناپذیر مبدل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آتن به مناسبت حضوروزیران اقتصاد ودارایی اروپا به دژ نفوذ ناپذیر مبدل شده است آتن- ایرنا- به مناسبت حضور وزیران اقتصاد و دارایی اروپا با حضور گسترده نیروهای امنیتی در سراسر شهر آتن ، این شهر به دژ نفوذ ناپذیری مبدل شده است.


به گزارش ایرنا در آستانه آغاز اجلاس وزیران اقتصاد و دارایی کشورهای عضو اتحادیه اروپا درسالن ویژهˈ زپیونˈ واقع درمرکز آتن، تمام خیابان های منتهی به این شهر بطور کامل روی وسایل نقلیه مسدود شده و نیروهای امنیتی گسترده ای درسراسر شهر حضور دارند و آتن حالت حکومت نظامی و امنیتی به خود گرفته است.
اتحادیه سراسری کارگران مبارز( پامه )، با انتشاربیانیه ای اعلام کرد: ممنوعیت برگزاری تجمع وتظاهرات را که پلیس مرکزی شهرآتن برای امروز و فردا اعلام کرده به رسمیت نمی شناسد و با تمرد مدنی ازمردم خواسته بصورت فعال درتظاهرات بعدازظهر روزسه شنبه شرکت و انزجار خود را از نظام سرمایه داری و ادامه و تشدید سیاست ریاضت اقتصادی ابراز دارند.
قرار دست وزیران اقتصادی و دارایی کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، علاوه بر بررسی روند اوضاع اقتصادی کشورهای عضو این اتحادیه، به ویژه کشورهایی که با بحران مالی دست وپنجه نرم می کنند،مساله توافق به عمل آمده بین دولتمردان یونانی با نمایندگان بانک مرکزی اتحادیه اروپا، بانک جهانی وصندوق بین المللی پول موسوم به تروئیکا که روزگذشته به تصویب پارلمان یونان رسید را مورد ارزیابی قراردهند.
رسانه های خبری یونان دراین باره گزارش دادند به نظرمی رسد با حضور وزیران اقتصادی و دارایی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در آتن، راه حل سیاسی برای پرداخت مبلغ 11 میلیارد و 900 میلیون یورو به یونان از وام 130 میلیارد یورویی فراهم آید.
حدود دوسال ونیم پیش،پس ازمذاکرات طولانی بین دولتمردان یونانی وبانک مرکزی اتحادیه اروپا،بانک جهانی و صندوق بین المللی پول موسوم به تروئیکا یعنی وام دهندگان خارجی به آتن، تصمیم گرفته شد مبلغ 130 میلیارد یوروطی مدت سه سال مشروط براینکه آتن تمام خواسته های وام دهندگان را اجرا وعملی کند، پرداخت نماید.
درهمین حال سامانه خبری یونانی زبانˈ الفتروتیپیاˈ روزسه شنبه گزارشی درمورد بدهی های کشورآلمان به عنوان غرامت جنگی به خاطرخساراتی که نیروهای نازی درخلال جنگ دوم جهانی به یونان زده اند و وام هایی که به زورازبانک های یونانی گرفته اند، را منتشر کرده است.
این سامانه خبری همچنین می نویسد: خسارات وارده به یونان درسال 1938 مبلغ 7 میلیارد ویکصد میلیون دلار بوده که بدون اختساب بهره آنها درحال حاضرمبلغ 108 ملیارد و 23 میلیون یورومی باشد ومبلغ وام های اجباری که نیروهای نازی ازبانک های یونان گرفته ، مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون دلار بود که بدون درنظرگرفتن بهره آنها درحال حاضربالغ بر54 میلیارد یورو می باشند.
این سامانه خبری در پایان ابرازامیدواری کرد دولتمردان یونانی با استفاده از فرصت به عمل آمد با حضور وزیران اقتصاد ودارایی کشورهای اروپایی درآتن، خواستارپرداخت 165 میلیارد یورو بابت غرامت جنگی ازکشورآلمان وبرلین این مبلغ را به آتن پرداخت نماید.
اروپام**2170**1547
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن