تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816772732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکتر روحانی: برای حفاظت از منافع ملت هر هزینه ای را می پردازم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دکتر روحانی: برای حفاظت از منافع ملت هر هزینه ای را می پردازم کیش - ایرنا - رییس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد :برای محافظت از منافع ملت هر هزینه ای را می پردازم.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ˈحسن روحانیˈ دوشنبه شب در جمع مدیران مناطق آزاد تجاری کشور گفت: با هر جناح و گروهی که در جهت منافع مردم حرکت کند تعامل کرده و در مقابل کسانی که منافع حزبی و شخصی خودرا به منافع ملی ترجیح دهند، می ایستم.
رییس شورای عالی امنیت ملی افزود: دولت یازدهم یک دولت فراجناحی است و مسوولیت چنین دولتی از دولت حزبی به مراتب سخت تر است چرا که باید پاسخگوی همه جناح ها باشد.
دکتر روحانی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: یک معنای مدیریت جهادی، حرکت شتابان، عقلانی و علمی است و در دنیای پرشتاب کنونی چاره ای جز بر طرف کردن موانع و حرکت شتابان در مسیر توسعه وجود ندارد.
رییس جمهوری با بیان اینکه تجربه ایران در طول سال ها ما را به چنین درکی از مدیریت نزدیک کرده است، گفت: مدیریت جهادی، رقابت با دیگر کشورها در زمینه پیشرفت و توسعه است البته لازمه چنین توفیقی به کار بردن تلاش مداوم، پیگیر و جامع توام با ایثار و از خودگذشتگی است.
وی خاطر نشان کرد: دولت زمینه تحقق مدیریت جهادی را با اتخاذ سیاست خارجی آرامش بخش فراهم آورده است چرا که در دنیای کنونی، مدیریت اقتصادی از سیاست خارجی و سیاست خارجی از سیاست داخلی جدا نیست.
رییس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: هر سه این موارد مهم، در گروی فرهنگ پویا است، فرهنگی که امید بخش و نشاط آفرین باشد.
رییس شورای عالی امنیت ملی با اشاره به مبانی سیاست خارجی دولت تدبیر و امید گفت: جمهوری اسلامی ایران حتی با کسانی که سر ناسازگاری دارند با عقلانیت و برنامه در چارچوب مصالح ملی روبرو می شود البته در برابر متجاوز به حقوق ملت قاطعانه مقابله خواهد کرد.
دکتر روحانی افزود: یکی از ثمرات این سیاست خارجی، توفیق در مذاکرات هسته ای و تصویب پیشنهاد ایران در مجمع سازمان ملل در زمینه مقابله با خشونت و افرط گرایی است پیشنهادی که برغم فضاسازی دشمنان، به اتفاق آرا مورد تصویب کشورهای مختلف جهان قرار گرفت.
رییس شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی انتظار می رود مناطق آزاد کشور نقش متناسب با توانمندی خود را ایفا کنند.
وی تاکید کرد: هفت منطقه آزاد کشور می توانند در مواردی به پایلوت و الگوهای توسعه در کشور تبدیل شوند چرا که از مقررات دست و پاگیر و قوانین محدود کننده دیگر مناطق کشور رنج نمی برند.
روحانی ابراز امیداواری کرد: خرمشهر و آبادان به رونقی که در خور آنهاست دست یابند، جزیره کیش به سرزمین نمونه گردشگری حلال تبدیل شود، چابهار، ایران را به جهان پیوند بزند، ماکو نقش محور تجاری ایران و ترکیه را ایفا کند، ارس پل ارتباطی میان کشورمان با قفقاز شود، انزلی ایران و کشورهای ساحلی خزر و حتی شرق دور را به هم بپیوندد و جزیره قشم صنایع نفت و گاز کشور را رونق بخشد.
رییس جمهوری اسلامی ایران در سفری 2 روزه در حزیره کیش بسر می برد، دکتر روحانی روز دوشنبه همچنین از نخستین پارک شهر، ترمینال مسافری بندرگاه و بیمارستان کیش بازدید کرد و سفری کوتاه چند ساعته نیز به جزیره هندورابی در 28 کیلومتری کیش داشت.
رییس جمهوری اسلامی ایران در بازدید از بخش های مختلف جزیره کیش گفت: فعالیت های خوبی در جزیره کیش انجام شده است.
وی از مناطق آزاد بعنوان سکوی پرش اقتصاد، فرهنگ و مسایل اجتماعی ایران یاد کرد و افزود: حرکت شتابان جزیره کیش که از شش ماهه دوم سال گذشته آغاز شده امید است در سال جدید سرعت بیشتری گیرد تا شاهد حماسه اقتصادی در این جزیره باشیم.
دکتر روحانی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری به 45/10 و کاهش نرخ تورم از 43 درصد به 6/19 درصد از تلاش های دولت یازدهم برای کاهش نرخ تورم به 25 درصد در سال جدید خبر داد.
وی در پایان با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری از دولت بعنوان خادم صدیق مردم یاد کرد و گفت: مردم کشور ما همچون همیشه در صحنه خواهند بود تا امسال در زمینه اقتصاد و فرهنگ با عزم همه مردم ایران شاهد مدیریت جهادی در پیشبرد امور باشیم.ک/2
9102/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن