تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820986444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو گروه از گردشگران در منطقه کوهستانی شهیون دزفول نجات یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو گروه از گردشگران در منطقه کوهستانی شهیون دزفول نجات یافت دزفول - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر دزفول از نجات دو گروه از گردشگران که به منطقه کوهستانی بخش شهیون سفر کرده بودند، خبر داد.


علی بهزادی پور روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این گردشگران که در منطقه کوهستانی آبشار شوی در باران و سرما گرفتار شده بودند توسط امدادگران این جمعیت نجات داده شدند.
وی اظهار کرد: به دنبال تماس بخشدار شهیون با جمعیت هلال احمر دزفول مبنی گرفتار شدن اعضای یک گروه سیزده نفره در منطقه دور افتاده و صعب العبور آبشار شوی و خراب شدن خودرو آنها یک تیم امدادی به همراه وسیله نقلیه و مواد خوراکی و پوشاک گرم با همکاری اداره امور عشایر و منابع طبیعی به منطقه اعزام شد.
بهزادی پور افزود: این گروه ساعت سه بامداد به محل اعزام و پس از دو ساعت پیاده روی اعضای این گروه سیزده نفره را نجات دادند.
وی اظهار کرد: یک گروه دوازده نفره دیگر از گردشگران نیز که در منطقه در باران و سرما گرفتار شده بودند توسط امداد گران جمعیت هلال احمر دزفول نجات یافته و به منطقه امن منتقل شدند.
بخش کوهستانی شهیون و سردشت در شمال شهرستان دزفول در تعطیلات نوروز پذیرای دهها هزار مسافر و گردشگر نوروزی است.
کاهش شدید دما و موج سرما که از دوشنبه شب در منطقه شمال خوزستان حاکم شده مسافران نوروزی را که در این مناطق بسر می برند، غافلگیر کرده است.
648/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن