تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820960022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلفات حوادث رانندگی در استان بوشهر25 درصد کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تلفات حوادث رانندگی در استان بوشهر25 درصد کاهش یافت بوشهر- ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با اجرای طرح های نوروزی در بخش های مختلف ترافیکی، انتظامی، امدادی و پزشکی تلفات حوادث رانندگی درتعطیلات نوروزی دراین استان 25درصد کاهش یافته است.


به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز سه شنبه به نقل از محمدحسن پرآور افزود: درتعطیلات نوروزامسال با فراهم شدن امکانات زیربنایی برای اسکان و رفاه گردشگران، فضایی مطلوب برای هموطنان ایجاد شد به گونه ای که سبب افزایش اقامت گردشگران شد.
وی وضعیت امنیتی استان بوشهر را مطلوب خواند و اضافه کرد: استان بوشهر با برنامه ریزی های انجام شده و با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی از امنیت پایدار و مطلوبی برخوردار است.
پرآور با اشاره به این که استان بوشهر دارای یک موقعیت استراتژیک در ایران اسلامی است ادامه داد: امنیت دراین استان سبب ارتقا شاخص های امنیتی در بخش های مختلف شده است.
وی با قدردانی از تلاش های نیروهای امنیتی و انتظامی استان بوشهر گفت: رضایت مندی گردشگران در استان بوشهر نشان از امنیت و فراهم بودن امکانات لازم رفاهی و آسایش آنان است که نتیجه فعالیت های شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به این که بازگشت گردشگران و مسافران نوروزی به شهرهای خود آغاز شده است افزود: گردشگران باید همان گونه که در سفر به شهرهای استان بوشهر دقت کافی در رانندگی داشته اند، هنگام برگشت دقت و هوشیاری لازم به کار بگیرند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.
632/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن