تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812854539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توفان به تاسیسات زیربنایی و بخش کشاورزی شهداد خسارت زد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توفان به تاسیسات زیربنایی و بخش کشاورزی شهداد خسارت زد کرمان - ایرنا - بخشدار شهداد از توابع شهرستان کرمان گفت: وزش توفان سبب قطع برق شهداد و توابع آن شده و خساراتی را نیز به بخش کشاورزی منطقه وارد کرده است.


محمد مومنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توفان سبب شکستن تیرهای برق، پارگی سیم ها و اختلال در شبکه برق بخش شهداد شده است.
وی گفت: وزش توفان از دو شب گذشته آغاز شده که همچنان ادامه دارد و به علت قطع برق سرعت توفان مشخص نیست.
بخشدار شهداد بیان کرد: هم اکنون ماموران اداره برق با تجهیزات لازم در منطقه حضور دارند و تلاش می کنیم حداکثر تا عصر امروز برق این منطقه وصل شود.
وی گفت: وزش توفان طی روزهای اخیر به محصولات باغی و زراعی بخش شهداد نیز خسارت وارد کرده که برآورد کل خسارات در دست بررسی است.
مومنی اضافه کرد: بخش شهداد از دوم فروردین امسال با وقوع سیل، سرمازدگی و وزش توفان روبرو بوده که این حوادث به محصولات سردسیری و گرمسیری منطقه خسارات زیادی را وارد کرده است.
وی با وجود این شرایط آب و هوایی، ورود گردشگران به منطقه شهداد را خوب توصیف کرد و گفت: براساس گزارش های دریافتی از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون روزانه یکصد هزار نفر از جاذبه های گردشگری بخش شهداد دیدن کرده اند.
بخش شهداد از توابع شهرستان کرمان و در فاصله 95 کیلومتری مرکز استان واقع است.ک/3
8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن