تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820877583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف و باران درخراسان شمالی و مازندرن/ ترافیک سنگین در جاده های ورودی مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بارش برف و باران درخراسان شمالی و مازندرن/ ترافیک سنگین در جاده های ورودی مازندران جامعه > پلیس - در دوازدهمین روز از سال 93 ترافیک در جاده های ورودی مازندران و هراز سنگین است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور، برابر آخرین اخبار دریافتی در اکثر جاده های استان خراسان شمالی بارش برف اعلام شد و ترافیک در جاده هراز (محدوده تونل تکاور 2 و تونل وانا ) و در استان اصفهان (جاده های اصفهان شیراز و کاشان اصفهان ) نیمه سنگین اعلام شده است. سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار است. ترافیک سنگین در جاده هراز حاکم است رئیس پلیس راه آمل به تسنیم گفت: هم اکنون به دلیل ازدحام بازگشت خودروها به پایتخت، ترافیک سنگینی در جاده هراز حاکم است.   سرهنگ یزدان رضایی افزود: تردد خودروها در جاده هراز در مسیرهایی از این جاده را در مسیر شهرستان آمل تهران به صورت نیمه سنگین و در مقاطعی به صورت سنگین است.
وی افزود: ترافیک جاده هراز درمسیر برگشت از آمل به سمت تهران نیمه سنگین ودر برخی نقاط این محور سنگین بوده، اما تردد وسایط نقلیه به کندی در جریان است.
رضایی گفت: ترافیک اصلی در خروجی شهر آمل در منطقه نارنجستان، منطقه شاهزید و قبل از تونل اول، بایجان، آب اسک و پلور بوده و حجم خودروها نیز به نسبت روز گذشته بیشتر شده است.
وی تصریح کرد: محدودیت های ترافیکی نیز اکنون در جاده هراز اعمال می شود که بر اساس آن از تردد کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حامل سوخت و موادغذایی فاسد شدنی ممنوع است.
رئیس پلیس راه آمل از رانندگانی که قصد تردد در جاده هراز را دارند، تقاضا کرد: به دلیل بارش سنگین باران سطح جاده لغزنده بوده و رانندگان مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و به توصیه های ایمنی مأموران پلیس راه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توجه کنند.
رضایی بیان کرد: رانندگان باید در طول مسیرجاده هراز حوصله و صبر بیشتری داشته باشند تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.
وی افزود: حجم بالای خودروهای در مسیر آمل به تهران و در مناطقی از مسیر کم عرض جاده هراز به سمت هراز زنجیره چندصدمتری ترافیکی ایجاده کرده است. ترافیک سنگین در جاده های ورودی مازندران معان راه و شهرسازی مازندران از باز شدن محور کندوان که به دلیل ریزش سنگ بسته بود خبر داد و گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در جاده های ورودی مازندران هستیم. لطف‌الله عباسی درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران به فارس گفت: ترافیک در همه محورهای ورودی مازندران وجود دارد و در محور هراز نیز ترافیک سنگین‌تر است.
معاون راه و شهرسازی مازندران در ادامه با اشاره به بسته شدن جاده کندوان در شب ‌گذشته به دلیل ریزش کوه بیان داشت: این محور از شب گذشته تا 6 صبح امروز بسته بود.
وی دلیل بسته شدن این جاده را دامنه بسیار زیاد ریزش کوه و کولاک شدید در این جاده اعلام کرد.
معاون راه و شهرسازی مازندران در ادامه به بارش برف شدید در جاده های مازندران نیز اشاره کرد و گفت: عملیات برف روبی در این جاده ها انجام شد و نیروهای راه و شهرسازی در این نقاط حضور دارند.
این مسئول در ادامه به بارش برف در جاده ارتباطی ساری به سمنان نیز اشاره کرد و گفت: عملیات برف روبی در این جاده نیز انجام شد.
عباسی به بارندگی در محور کناره مازندران نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مسئله ترافیک سنگین در جاده های ورودی مازندران است. بازگشایی جاده کرج- چالوس   برابر اعلام پلیس راه مازندران جاده کرج- چالوس در استان مازندران که به علت بارش شدید برف و کولاک مسدود شده بود در ساعت 06:30 امروز سه شنبه دوازدهم فروردین 93 بازگشایی شد.
بازگشایی محور بجنورد- اسفراین محور بجنورد- اسفراین در استان خراسان شمالی بازگشایی شد.
به گزارش واحد مرکزی خبر، این محور در دقایق ابتدایی بامداد امروز سه شنبه به سبب بارش شدید برف، کولاک و نبود دید کافی مسدود شده بود که با تلاش راهداران، این مسیر بازگشایی شد. 47282



سه شنبه 12 فروردین 1393 - 11:05:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن