تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814719062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفراندوم روز 12 فروردین در تاریخ انتخابات جهان بی نظیر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده اردبیل در مجلس: رفراندوم روز 12 فروردین در تاریخ انتخابات جهان بی نظیر است تهران- ایرنا- نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که رفراندوم روز 12 فروردین در تاریخ انتخابات جهان بی نظیر است، گفت: امام خمینی(ره) با طراحی حکومت دینی مدلی از کار آمدی اندیشه اسلامی ارایه کرد.


«منصور حقیقت پور» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با یادآوری رای قاطع ملت ایران در 12 فروردین سال 58 به استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور افزود: روز جمهوری اسلامی از نظر نگاه و استقبال مردمی و همچنین رفتار دموکراتیک شبیه و همانندی در دنیا ندارد.
وی تصریح کرد: آخرین انتخاباتی که در جهان رخ داده است در روزهای گذشته در فرانسه بود که فقط 12.5 درصد مردم این کشور در انتخابات شرکت کردند.
نایب رییس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین اظهار داشت: 98 درصد مردم ایران در 12 فروردین سال 1358، رای آری به نظام جمهوری اسلامی دادند که تاریخ چنین حضور مردمی و رفتار دموکراتیکی را تاکنون تجربه نکرده است.
حقیقت پور ادامه داد: معمولا پس از انقلاب در هر کشور، احتیاجی به برگزاری انتخابات نیست، اما امام (ره) با فرمان برگزاری انتخابات، پوزه تمامی مدعیان دروغین دموکراسی در جهان را به خاک مالید.
وی همچنین گفت: در طول تاریخ برگزاری انتخاباتی سابقه ندارد انتخابات دموکراتیکی برگزار شده باشد که مردم بیش از 98 درصد رای مثبت داده باشند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم تصریح کرد: امام خمینی (ره) با مهندسی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مدلی از کارآمدی اندیشه دینی و شیعی ارایه کرد که در آن ثابت کردیم با ایدئولوژی، جهان بینی، مقررات و ضوابط شیعی می توان حکومت کرد.
حقیقت پور یادآور شد: این درحالی بود که غرب، اندیشه دینی را به عنوان افیون توده ها معرفی کرده بود.
وی تصریح کرد: امروز بعد از 35 سال این مدل دینی، کارآمدی خود را حفظ کرده و با تکیه بر قدرت نرم توانسته در برابر تمامی قدرت ها ایستادگی کند و امروز به الگویی برای مردم کشورهای دیگر تبدیل شده است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس تاکید کرد در حوزه اندیشه دینی به ویژه در کشورهای غیرشیعی در سال های گذشته حرکت هایی با نام بیداری اسلامی رخ داد به نحوی حرکت هر کدام از آنها متوقف شده اند، ولی در کشورهای شیعی، مرجعیت و رهبری ولایت فقیه به عنوان موتور محرک اندیشه شیعی توانسته حرکت های مردم را زنده نگه دارد.
سیام**9103**1336
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن