تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821098834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده سازي ويژه بوستان غدير براي مسافران نوروزي و شهروندان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۳۷ب.ظ)
شهردار منطقه ۸ قم خبر داد: آماده سازي ويژه بوستان غدير براي مسافران نوروزي و شهروندان شهردار منطقه ۸ قم از آماده سازي ويژه بوستان غدير براي مسافران نوروزي و شهروندان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالله سليماني با اشاره به تشريح عملكرد خدمات شهري و فضاي سبز منطه اظهار كرد: سفره هفت سين فاطمي با هزينه مبلغ ۱۳ ميليون تومان در ورودي پرديسان و المان يا فاطمه به مبلغ ۳ ميليون تومان نصب شده است.
وي خاطرنشان كرد: پاكسازي و انتقال خاك و نخاله در مبادي ورودي شهر به تعداد ۸۰ كاميون و نصب ۵۰۰ عدد بنر و ريسه و پرچم‌هاي مربوط به بهار فاطمي صورت گرفته است.
شهردار منطقه ۸ قم عنوان داشت: ستاد اطلاع‌رساني و خدماتي شماره ۹ تشكيل شده و شيفت‌بندي نيروهاي خدماتي ـ اداري به صورت ۲۴ ساعته صورت گرفته و نقشه و كتابچه‌هاي فرهنگي، مذهبي و راهنماي زائرين توزيع شده است.
وي رنگ‌آميزي جداول به متراژ ۲۰۰ هزار متر، رفع خاموشي معابر و بوستان‌هاي سطح منطقه و آماده‌سازي بوستان‌هاي سطح منطقه اعم از سرويس بهداشتي سيار و ثابت به تعداد ۷۲ چشمه را از خدمات ديگر ذكر كرد.
سليماني با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح استقبال از بهار گفت: تعمير و آماده‌سازي سرويس‌هاي بهداشتي بوستان غدير و بوستان‌هاي محله‌اي و نظافت و آماده‌سازي نمازخانه و مسجد بوستان غدير از جمله اقدامات انجام شده است.
وي عنوان داشت: تهيه و نصب پنج تابلو شارژ موبايل در بوستان غدير، تعمير كباب پزهاي بوستان غدير، جابجايي هشت عدد كباب پز در محل آلاچيق‌هاي جديد الاحداث، جمع‌آوري خاك مازاد بلوار اصلي بوستان غدير حاصل از عمليات عمراني و لكه‌گيري آسفالت خيابان‌هاي بوستان غدير از اقدامات ديگر انجام شده در اين بوستان است.
شهردار منطقه ۸ قم عنوان داشت: انجام فرش گل در ورودي اصلي پرديسان، كاشت ۵ هزار اصله نهال در شوارع اصلي پرديسان، انجام ۳۱۳ مورد درختكاري از طريق سامانه ۱۳۷، بازكاشت ۳ هزار اصله نهال در بوستان غدير و آماده‌سازي و كاشت فلاورباكس‌هاي سطح منطقه از ديگر اقدامات صورت گرفته بوده است.
وي خاطرنشان كرد: سيستم صوتي بيسيم در بوستان غدير آماده‌سازي و راه‌اندازي شده و زير سازي و آسفالت خيابان اصلي بوستان غدير انجام شده است.
سليماني با اشاره به اقدامات ديگر صورت گرفته در بوستان غدير گفت: همچنين راه‌اندازي ۲ باب سرويس بهداشتي سيار، نصب سه عدد كمپلكس بازي، ۳۰ دستگاه ست ورزشي و احداث ۲۴ باب آلاچيق در بوستان غدير و لكه‌گيري و آسفالت بوستان غدير انجام شده است.
وي يادآور شد: اجراي كفپوش استاندارد زمين بازي كودكان به متراژ ۲ هزار متر مربع، نصب كباب پز، آماده‌سازي نمازخانه‌هاي بوستان‌ها و احداث بلوار ورودي بوستان غدير به صورت دو باند رفت و برگشت صورت گرفته است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن