تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815209660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گناباد آماده استقبال از مسافران نوروزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گناباد آماده استقبال از مسافران نوروزی است گناباد - ایرنا -دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر گناباد گفت : این شهرستان با جاذبه های تاریخی گردشگری بسیار آماده استقبال از موج دوم مسافران نوروزی است.


امان الله نوروزی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود : برای اسکان مسافرین نوروزی در این شهرستان برنامه ریزی لازم صورت گرفته و یک هتل و سه مهمانسرا آماده پذیرش مسافرین می باشند.
وی ادامه داد : همچنین ستاد اسکان فرهنگیان در مدیریت آموزش و پرورش و میراث فرهنگی مستقر شده و دو خانه معلم گناباد و معلم سرای کاخک و چند خوابگاه برای اسکان مسافرین در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: برای رفاه مسافرین واحد های صنفی و نانوایی کشیک در سطح شهر پیش بینی و آماده خدمات رسانی به مسافرین و زایرین حضرت علی بن موسی الرضا (ع) هستند.
نوروزی افزود: موزه های مردم شناسی، باستان شناسی و آب، مسجد جامع و مدرسه نحویه ، مقبره های امامزاده محمد عابد، امامزاده احمد بیمرغ و امامزاده احمد جوانمرد و مناطق گردشگری و ییلاقی شهر کاخک، درب صوفه و تک زو از جمله آثار تاریخی و گردشگری شهرستان گناباد است./3
514 /664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن