تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814974266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز انس با طبیعت از رها سازی ماهی های قرمز به رودخانه ها پرهیز شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روز انس با طبیعت از رها سازی ماهی های قرمز به رودخانه ها پرهیز شود تبریز - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: مردم در روز انس با طبیعت از رها سازی ماهی های قرمز و گونه های غیربومی در اکوسیستم های طبیعی پرهیز کنند، این عمل مخرب و آسیب آفرین است.


حمید قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر حفاظت و صیانت از محیط زیست در 13 فروردین افزود: با توجه به وجود مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست، گردشگران برای حفاظت و نگهداری این غنای طبیعی از بهره برداری، شکار و صید غیر قانونی و غیر مسوولانه حیات وحش و رستنی های بهاری طبیعت بپرهیزند.
وی گفت: برای ورود به مناطق امن تعریف شده در مناطق تحت مدیریت این سازمان لزوم اخذ مجوز ویژه از اداره کل حفاظت محیط زیست استان ضروری است.
قاسمی اظهارکرد: حفاظت محیط زیست استان در 13 فروردین با تشکیل گشت های ویژه سیار در مناطق مختلف سعی دارد در کنار مردم از تخریب طبیعت و ضربه وارد شدن به محیط زیست جلوگیری کند.
وی از مردم خواست از ریختن زباله و پسماند در طبیعت به ویژه حاشیه جاده ها، رودخانه ها و مراکز پرتجمع خودداری کرده و با جمع آوری زباله های خود و تحویل آن به محل های تعیین شده به سلامت محیط زیست کمک کنند.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با بیان اینکه چادرزدن و روشن کردن آتش در جنگلها و مراتع و مناطق طبیعت گردی ممکن است خسارت جبران ناپذیری به این ذخایر وارد کند، افزود: ضروری است زمان ترک محل از خاموش کردن آتش اطمینان حاصل کنند.
وی با تاکید بر اینکه ضروری است رعایت اصول محیط زیست در بین خانواده ها فرهنگ سازی شده و هر فرد ناظر بر عملکرد خود در روز انس با طبیعت باشد، از گردشگران خواست: به جای شکار حیوانات و چیدن گل ها و گیاهان، از آنها عکس و با دیدن آن لذت ببرند.
6120/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن