تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815617122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندارعباس آباد : مسافران درشرایط نامساعد جوی برای اقامت نگران نباشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندارعباس آباد : مسافران درشرایط نامساعد جوی برای اقامت نگران نباشند نوشهر- ایرنا - فرماندارعباس آباد از مهمانان نوروزی خواست تا نگران تهیه مکان مناسب برای اسکان اضطراری و اقامتشان در این ایام که همراه با بارندگی و کاهش محسوس دما است ، نباشند.


ˈسیدامیرحسینی جو ˈ روز دوشنبه به خبرنگارایرنا گفت : هم اینک این شهرستان با برخورداری ازحدود یکهزار واحد مسکونی استیجاری ، 14 باب هتل و متل و 140 کلاس درس مجهز به امکانات اولیه زندگی روزانه به طور متوسط ظرفیت پذیرش دستکم 15 هزار مسافر و گردشگر را دارد و دراین زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.
وی افزود : هم اینک تاکنون موردی مبنی بر وجود مشکل ازسوی مسافران دراین ایام برای تامین مکان مناسب به ستادهای تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی و اسکان فرهنگیان مستقردرشهرستان گزارش نشده است.
وی اظهارداشت :هم اکنون مسوولان نهادهای ذیربط به طور پیوسته دراین ایام براین اماکن نظارت دارند و با هرگونه افزایش قیمت بابت اجاره بها برابر قانون با متخلفان برخورد خواهند کرد.
فرماندارعباس آباد بدون ارائه آمار دقیق مسافران ورودی به شهرستان دراین ایام گفت : با توجه به افزایش تعطیلات نوروز امسال نسبت به نوروز سال گذشته ازاین که دراین ایام شاهد حضور بیشتر مسافران به منطقه باشیم بسیار محتمل است.
حسینی جو درعین حال شمارمسافران اسکان داده شده در واحدهای آموزشی ازابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون دراین شهرستان را دستکم 12 هزار تن اعلام کرد.
شهرستان عباس آباد با بیش از 50 هزارنفر جمعیت هرسال بویژه ایام نوروز پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگراست. ک/3
624/503
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن