تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819197335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم و خانواده شهدا از بی تفاوتی مسئولان گله مند هستند/ مسئولان اجازه ندهند عزت نظام اسلامی زیر سوال برود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران حجت الاسلام محمودی:
مردم و خانواده شهدا از بی تفاوتی مسئولان گله مند هستند/ مسئولان اجازه ندهند عزت نظام اسلامی زیر سوال برود
ورامین - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت ورامین گفت: چرا مسئولان کشور از کنار دو واجب فراموش شده با بی تفاوتی می گذرند و آنوقت نتیجه بی تفاوتی را در رفتارهای ناصواب، ناهنجاری های اجتماعی، بدحجابی ها و ولنگاری های اخلاقی مشاهده می کنیم.



حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگوی تفصیلی با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی درباره شهادت آمر به معروف و ناهی از منکر اظهار داشت: شهادت طلبه شهید علی خلیلی اگر چه قدم نهادن در راه سید الشهدا و فارغ التحصیلی مکتب عاشورا محسوب می شود ولی آنچه که موجب نگرانی و رنجش خاطر ملت ایران می شود این است که چرا هنوز این دو فریضه در کشور نهادینه نشده است.

امام جمعه موقت ورامین افزود: چرا مسئولان کشور از کنار این دو فریضه با بی تفاوتی می گذرند و آنوقت نتیجه بی تفاوتی را در رفتارهای ناصواب، ناهنجاری های اجتماعی، بدحجابی ها و ولنگاری های اخلاقی مشاهده می کنیم.

دولتها و مجلسها باید پاسخگوی بی تفاوتی خود در عرصه های فرهنگی باشند

وی بیان داشت: امر به معروف ونهی از منکر نشان دهنده غیرت دینی و ملی مردم ولایتمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اساسی ترین راه تحکیم بنیان های فرهنگی می باشد و هدف عمده و اساسي در امر به معروف و نهي از منكر محقق شدن معروف و زدوده شدن منكر است.

این مسئول ادامه داد: مگر اصل هشتم قانون اساسی مربوط به دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیست پس چرا دولتها و مجلس ها با بی تفاوتی از کنار آن گذشتند، مگر نهادینه کردن این دو واجب فراموش شده مطالبه امام و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید نیست، به همین خاطر مردم و خانواده معظم شهدا از مسئولان گله مند هستند و دولت ها و مجلس ها باید پاسخگوی این بی تفاوتی باشند.

محمودی اضافه کرد: نتیجه این بی تفاوتی آن است که عده ای از اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس مردم، اینگونه آمر به معروف و ناهی از منکر را ضرب و شتم کنند که منجر به شهادت وی شود و برخورد عبرت آموزی هم تاکنون صورت نگرفته باشد.

این مسئول اعلام کرد: امروز مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران خواستار اجرایی شدن اصل هشتم قانون اساسی بوده و ملت ایران کوتاهی و بی تفاوتی مسئولان را نمی پذیرند به همین خاطر امید است شهادت شهید خلیلی زمینه احیای این واجب فراموش شده را فراهم آورد.

وی گفت: برای اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید همه وارد صحنه شوند، اجرای امر به معروف و نهی از منکر یکی از ضرورت‌های کنونی جامعه اسلامی بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئولان باید با جدیت با ربایندگان مرزبانان ایانی برخورد کنند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پاسخ به سوال دیگری درباره شهادت مرزبان ایرانی توسط گروه های تروریستی اظهار داشت: شهادت یکی از مرزبانان ایران در ابتدای سال 1393 خاطر ملت ایران را تلخ کرد اما امروز از مسئولان سیاست خارجی و امنیتی کشور انتظار می رود که با قدرت و قاطعیت با عوامل ربودن مرزبانان ایرانی برخورد کرده و اجازه ندهد برخی عزت نظام اسلامی را زیر سوال ببرند.

ایران نشان داد که اهل منطق و گفتگو است/ آمریکایی ها در مسیر مذاکرات کارشکنی کردند

امام جمعه موقت ورامین در پاسخ به سئوال دیگری درباره سرنوشت مذاکرات هسته ای ایران بیان داشت: سیاستهای استعماری آمریکا در طول تاریخ سیاسی این کشور، محصولی جز خونریزی و جنایت نداشته است و آمریکایی ها برای ملتها روز خوشی نگذاشته اند و امروز نیز هر کجای دنیا ظلم و جنایتی را مشاهده می کنید، دستهای پنهان و پیدای آمریکاییها را در آن می بینید.

محمودی گفت: توافقات ژنو راه را برای هرگونه بهانه گیری غربی ها بست، زیرا رهبران این کشورها با راه انداختن تبلیغات رسانه ای، به مردم القا می کردند که ملت ایران اهل منطق و گفتگو نیست اما جمهوری اسلامی ایران نشان داد که حاضر است در موضع برابر و عادلانه، بر سر میز مذاکره بنشیند و ابهامات را برطرف سازد و این طرف مقابل است که عهد شکنی کرده و به تعهدات خود پایبند نیست.

وی افزود: مذاکرات هسته ای در حال انجام است و اگرچه آمریکایی ها کارشکنی های زیادی را انجام داده اند و مواضع سخیفی را به کار بردند ولی ایران با انجام این مذاکرات نشان داد تا جایی که منافع ملت ایران تأمین شود به گفتگو خواهد پرداخت.

محمودی گفت: چند ساعت پس از توافق ژنو، رهبران آمریکا به شبهه افکنی درباره مفاد تفاهم نامه روی آوردند و به صراحت اعلام کردند که هیچگاه منافع اسراییل را در این مذاکرات نادیده نخواهند گرفت و سخنان رییس جمهور و وزیر امورخارجه آمریکا در این راستا تعریف می شود.

این مسئول یادآور شد: زمانی دیپلمات های غربی برای حضور در ایران حق توحش دریافت می کردند و سرمایه های این کشور را به یغما می بردند، اما امروز وزرای کشورهای 1+5 و سران دنیای کفر و نفاق مجبور می شوند در برابر حقوق این ملت سر تعظیم فرود آورند.

محمودی در بخش دیگری با اشاره به تحرکات تکفیری ها در منطقه اظهار داشت: تحرکات تکفیری ها در عراق و سایر کشورهای اسلامی از جمله فتنه های امروز جهان اسلام است و این تکفیری ها منحط و وابسته با حمایت آمریکا و اسراییل و پادویی عربستان، بدترین رفتارهای ضد انسانی را به اسم اسلام دست می زنند و این گروه ضاله در صدد است تا در عراق و سوریه به بهانه حمایت از اهل سنت در برابر موج بیداری اسلامی ایستادگی کند.


۱۳۹۳/۱/۱۱ - ۱۳:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن