تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814793151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف بهاری مهاباد را فراگرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بارش برف بهاری مهاباد را فراگرفت مهاباد - ایرنا - ورود یک سامانه بارش زا به غرب کشور موجب شد تا بارش برف در اوایل نخستین ماه از فصل بهار از حوالی ظهر امروز دوشنبه شهرستان مهاباد را فراگرفته و آن را سفیدپوش کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، بارش برف شدید که از ساعت 12 ظهر امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد شهروندان مهابادی را غافلگیر کرده و موجب بروز مشکلاتی برای آنان شد.
بارش برف که شب گذشته تنها ارتفاعات مهاباد را سفیدپوش کرده بود از ظهر امروز در مناطق شهری نیز آغاز شده و موجب تعجب مردم و از سویی دیگر نگرانی کشاورزان و بویژه باغداران این شهرستان از سرمازدگی درختان میوه شد.
بارش برف همچنین موجب اختلال در رفت و آمد خودروها در سطح خیابان های این شهر شده و تردد مردم را نیز در گذرگاه ها و معابر عمومی با مشکل مواجه ساخت.
هم اکنون بیشتر خیابانهای شهر مهاباد بویژه خیابان های مرکزی شهر با ترافیک شدید خودروها روبه رو شده است.
بارش ناگهانی و شدید برف در این شهرستان همچنین موجب کندی تردد خودروها در محورهای برون شهری شده و رانندگان گردنه های برفگیر و کوهستانی را نیز مجبور به استفاده از زنجیرچرخ کرد.
شماری زیادی از مسافران نورزوی نیز که مهاباد را به عنوان یکی از مقصدهای گردشگری خود در این ایام انتخاب کرده بودند امروز خانه نشین شده و قادر به بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه های طبیعی آن نشدند.
بارش برف همچنین در محورهای برون شهری مهاباد نیز موجب لغزندگی جاده ها و کندی عبور و مرور خودروها شده است.
رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: بارش برف در این منطقه به دلیل ورود یک سامانه بارش زای مدیترانه ای به غرب کشور بوده که این شهرستان را نیز فرا گرفته است.
اسماعیل خوشخو افزود: این شرایط جویی تا اواخر روز سه شنبه در این منطقه حاکم بوده و بتدریج از این شهرستان خارج می شود.
وی حداقل و حداکثر دمای هوای این شهرستان را در 24 ساعت گذشته به ترتیب 2 درجه زیر صفر و 12 درجه بالای صفر اعلام کرد.
584/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن