تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814876834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از211مسافر نوروزی به پست های راهنمای هلال احمرگیلان مراجعه کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از211مسافر نوروزی به پست های راهنمای هلال احمرگیلان مراجعه کردند رشت - ایرنا - رییس روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: 411 هزار و 829 مسافر به پست های راهنمای مسافران نوروزی این جمعیت مراجعه کردند.


ˈامید عظیمیانˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد با اجرای طرح راهنمای مسافران نوروزی هلال احمر با عنوان طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران با شعار ˈبی گدار به جاده نزنیم ظریف برانیمˈ از 27 اسفند تا پایان روز دهم فروردین به پست های این طرح مراجعه کردند.
وی اظهار کرد: در این مدت 76 هزار و 248 نقشه راه و 69 هزار و 177 بروشور با موضوع پیام های بهداشتی و اوقات شرعی بین مسافران نوروزی در گیلان توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت 10 هزار و 369 قلم محصولات فرهنگی از جمله برنامه های آموزش کودکان و سی دی های آشنایی با نماز در اجرای طرح راهنمای مسافران نوروزی این جمعیت توزیع شده است.
عظیمیان بیان کرد: 37 ایستگاه سلامت 37 خیمه نماز و 16 فضای دوستدار کودک در طرح راهنمای مسافران نوروزی در استان گیلان فعال شده است.
طرح راهنمای مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان تا هفدهم فروردین در این استان ادامه دارد.ک/3.
7286/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن