تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820637893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات 1700 مسافر نوروزی از برف و کولاک


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نجات 1700 مسافر نوروزی از برف و کولاک تهران - ایرنا - رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: به 1700 مسافر نوروزی گرفتار در برف و کولاک در شش استان آذربایجان غربی، اردبیل، چهارمحال بختیاری، گیلان، کردستان و زنجان امداد رسانی شد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، دکتر «پیرحسین کولیوند»، درباره آخرین روند امداد رسانی به مسافران نوروزی گرفتار در برف و کولاک گفت: امدادگران هلال احمر در 24 ساعت گذشته، به 1700 نفر مسافران نوروزی ورودی وخروجی به استان های یاد شده، خدمات مختلف امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری ارایه کردند.
وی افزود: با تلاش امدادگران هلال احمر در این استان ها، یکهزار و 698 نفر از مسافران نوروزی گرفتار در برف و کولاک از خدمات امداد و کمک های اولیه در محل بهره مند و دو نفر نیز برای دریافت خدمات تکمیلی درمانی به بیمارستان منتقل شدند.
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اسکان اضطراری و موقت 40 نفر از مسافران نوروزی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای و بین شهری هلال احمر خبر داد و گفت: بمنظور حفظ سلامت و کرامت این مسافران، تعدادی بسته خوراکی و وسایل گرمایشی بین آنان توزیع شد.
کولیوند با قدردانی از گروه های شرکت کننده در اجرای این سلسله عملیات امدادی افزود: خدمات امدادی را 31 گروه امدادرسان متشکل از 127 امدادگر و نجاتگر هلال احمر شرکت کننده در طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال 93 صورت داده اند.
اجتمام(1) ** 9105 ** 1071
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن