تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815421570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام راههای آذربایجان غربی با وجود کولاک شدید باز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تمام راههای آذربایجان غربی با وجود کولاک شدید باز است ارومیه - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تمام راههای این استان با وجود کولاک شدید در برخی محورها باز هستند و تردد در آنها جریان دارد.


ارسلان شکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر در شش مسیر ارتباطی شمال استان، کولاک شدید حاکم است ولی مشکلی در خصوص تردد در این مسیرها وجود ندارد.
وی اضافه کرد: مسیرهای چالدران - خوی، ماکو - خوی، خوی - سلماس، سلماس - ارومیه، ارومیه - سرو و ارومیه - راژان با کولاک شدید مواجه هستند.
وی اظهار کرد: علاوه بر آن در محورهای جنوبی استان در گردنه های زمزیران و قره بولاغ نیز شاهد کولاک شدید هستیم.
معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به فعالیت مستمر اکیپهای راهداری و همکاری نهادهایی نظیر هلال احمر و پلیس راه، خودروی در راه مانده ای در جاده های استان نداریم.
شکری گفت: 69 اکیپ راهداری با استفاده از تمامی امکانات در جاده های استان مستقر هستند و به خدمت رسانی برای بازشدن راههای استان ادامه می دهند.
وی در خصوص برخی انتقادات مردمی از عدم بازگشایی مناسب مسیرهای برف گیر در آذربایجان غربی اظهار کرد: این مسیرها توسط اکیپ های راهداری بازگشایی شده اند ولی کولاک شدید، بر روی نمکهای پاشیده شده نشسته و مانع از عملکرد مناسب آن شده است.
وی از مردم استان و مسافران خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
8136/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن