تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812853208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هم زمان با كلانشهرهاي مهم دنيا؛ شهرداري قم در رويداد جهاني ساعت زمين شركت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۹:۱۴ب.ظ)
هم زمان با كلانشهرهاي مهم دنيا؛ شهرداري قم در رويداد جهاني ساعت زمين شركت كرد رويداد جهاني ساعت زمين همزمان با كلانشهرهاي مطرح دنيا، شب گذشته در قم و با دستور مستقيم شهردار قم، محمد دلبري برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رويداد جهاني ساعت زمين همزمان با كلانشهرهاي مطرح دنيا، شب گذشته در قم و با دستور مستقيم شهردار قم، محمد دلبري برگزار شد.
در زمان برگزاري اين رويداد جهاني، لامپ‌هاي اضافي به ويژه لامپ‌هاي نما و روشنايي ساختمان‌ها به مدت يك ساعت در روز نهم فروردين هر سال به وقت محلي، خاموش مي‌شود و در قم نيز اين امر با دستور شهردار كلانشهر قم، كه به طور سراسري از شبكه بي سيم شهرداري قم پخش گرديد، انجام شد.
روشنايي نماي ساختمان اصلي شهرداري قم و مناطق ۸ گانه به همراه لامپ‌هاي غير ضروري سطح شهر به مدت يك ساعت از ۸ و ۳۰ دقيقه تا ۹ و ۳۰ دقيقه خاموش گرديد و شهردار قم، پس از صدور اين دستور، شخصا بر اجراي آن با بازديد از معابر سطح شهر نظارت كرد.
رويداد جهاني ساعت زمين يا Earth Hour هر سال در روز ۹ فروردين از ساعت هشت و سي دقيقه شب تا نه و سي دقيقه شب با خاموش كردن لامپ‌هاي اضافي و غير ضروري، سعي در يادآوري نقش زمين و طبيعت در زندگي انسان‌ها و لزوم كم كردن مصرف انرژي دارد و بسياري از شهرهاي دنيا، از جمله تهران و اصفهان در آن مشاركت مي‌كنند.
شهر قم براي دومين سال متوالي در اين رويداد شركت مي‌كند و با دستور شهرداري قم، لامپ‌هاي غير ضروري براي يك ساعت خاموش مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن