تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ بیکاری در پاییز سال گذشته 3/10 درصد بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرکز آمار ایران: نرخ بیکاری در پاییز سال گذشته 3/10 درصد بوده است تهران - ایرنا - بر اساس نتایج مرکز آمار ایران، در فصل پاییز سال 92 نرخ بیکاری 10 ساله و بیشتر کشور 3/10 درصد بوده و این شاخص در بین مردان 5/8 درصد و در بین زنان 3/20 درصد بوده است.


به گزارش ایرنا، نرخ بیکاری در نقاط شهری بیشتر از نقاط روستایی بوده به طوری که در نقاط شهری 7/11 درصد و در نقاط روستایی 9/6 درصد محاسبه شده است.
نتایج بررسی مرکز آمار ایران در خصوص نرخ اشتغال ناقص نشان می دهد، که در فصل پاییز 3/8 درصد از جمعیت فعال کشور 10 ساله و بیشتر دارای اشتغال ناقص بوده اند.
بر اساس نتایج به دست آمده در فصل پاییز این شاخص در بین مردان 1/9 درصد، در بین زنان 9/3 درصد و در نقاط شهری 9/6 درصد و در نقاط روستایی 8/11 درصد بوده است.
همچنین نتایج بررسی ها حاکی است که سهم اشتغال ناقص 2/9 درصد بوده که این نسبت در مردان 9/9 درصد و در بین زنان 9/4 درصد و در نقاط شهری 8/7 درصد و روستایی به 6/12 درصد رسیده است.
نتایج این بررسی ها نشان می دهد که 7/3 درصد زمان بالقوه کار شاغلان را تعداد اشتغال ناقص تشکیل می دهد و این شاخص در بین مردان 8/3 درصد ، زنان 8/2 درصد و در نقاط شهری 3 درصد و روستایی 4/5 درصد بوده است.
اقتصام(2)1108**1594
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن