تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814659820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجتماع عظیم فاطمیون با حضور هیات مذهبی گناباد برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی
اجتماع عظیم فاطمیون با حضور هیات مذهبی گناباد برگزار می شود
گناباد - خبرگزاری مهر: امام جمعه گناباد گفت: روز شهادت حضرت زهرا(س)، اجتماع عظیم فاطمیون با حضور هیات مذهبی شهرستان و عموم مردم برگزار می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‎الاسلام حسن صادقي‎نسب ظهر يكشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسليت فرارسیدن شهادت مظلومانه حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: روز شهادت حضرت زهرا(س)، اجتماع عظیم فاطمیون با حضور هیات مذهبی شهرستان و عموم مردم برگزار می شود.
 
امام جمعه گناباد افزود: درخواست می شود مردم ولايتمدار گناباد حضور پررنگی در مراسم عزاداري داشته باشند.
 
صادقي گفت: لازم است در جهت اجرایی کردن رهنمود مقام معظم رهبری، مراسم شهادت حضرت زهرا(ع) را عاشورایی برگزار کنیم.
 
وی با بيان اينكه امسال به‎نوعي سال فاطمی نيز است، افزود: یکی از درس هایی که باید از زندگی فاطمه زهرا (س) بیاموزیم درس ساده زیستی و زندگی بدون تشریفات است.
 
امام جمعه گناباد بیان كرد: پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و اهل البیت ایشان در همه کمالات از جمله ساده زیستی الگو بوده و زندگی بدون تشریفات اما شیرین داشتند.
 
صادقي‎نسب گفت: براي حضرت فاطمه (س) كه پدرشان رسول خدا، مادرشان حضرت خدیجه ثروتمند ترین بانوی مکه و شوهرشان امیرالمومنین (ع) امیر فاتح اسلام بود زمینه زندگی تجملاتی فراهم بود و می توانستند بهترین لباس‎ها لذیذترین غذاها و امکانات داشته باشند اما ایشان زندگی معمولی و بدون تجملات را انتخاب كردند.
 
وي بيان کرد: حضرت زهرا(س) با مهریه ای ساده با حضرت امیر (ع) ازدواج كردند و در طول زندگی یک بار موجبات ناراحتی حضرت امیر(ع) را فراهم نیاوردند و در مقالب نيز به دلیل همین فضائل است كه این زندگی شیرین است و حضرت علي(ع) هم حتی یک بار حضرت فاطمه (س) را ناراحت نکردند.
 
امام جمعه گناباد گفت: متأسفانه در زمان ما بدلیل تشریفات فراوان که به ازدواج ها بسته شده مشكلاتي را براي همه جامعه بوجود مي آورد.
 
صادقی نسب افزود: اول ازدواج همراه با دلهره و غصه و رنج خانواده هاست از همان اول سختگیری ها شروع می شود به جای اینکه در ازدواج به ایمان، اخلاق، علم و کار و ساده زیستی نگاه کنند از همان اول به تشریفات روی می آورند.
 
وی گفت: مهمترین عامل مشکلات فراروي اغلب ازدواجاي زمان حاضر اينست كه به ایمان، اخلاق و فضیلت‎ها اهمیت داده نمی شود.
 
امام جمعه گناباد تصريح كرد: امروز بیش از هر زمان دیگر به آشنایی با زندگی حضرت فاطمه(س) و الگوگیری از آن نیاز داریم.



۱۳۹۳/۱/۱۰ - ۱۵:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن