تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814721538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس راه: ترافیک در جاده های مواصلاتی مازندران عادی و روان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پلیس راه: ترافیک در جاده های مواصلاتی مازندران عادی و روان است ساری - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران وضعیت تردد در جاده های مواصلاتی کندوان (کرج - چالوس)، هراز، فیروزکوه و کیاسر _ ساری را عادی و روان توصیف کرد و گفت: هم اکنون تمامی محورها باز و تردد وسائط نقلیه در حال جریان است.


سرهنگ ˈ جعفر محمدنژاد ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مرکز ساری در باره شرایط جوی در جاده ها، افزود: طبق گزارش هواشناسی مازندران هم اکنون جاده های کوهستانی استان صاف و خشک است و از صبح فردا /دوشنبه/ علاوه بر بارش باران، دمای هوای مازندران بین 15 تا 20 درجه کاهش خواهد یافت.
وی اظهارداشت: در آستانه دور دوم تعطیلات نوروزی قرار داریم و به طور قطع شماری از مسافران و گردشگران از تهران به سمت شمال برای استفاده از مواهب الهی وارد استان خواهند شد و به همین خاطر از فردا /دوشنبه/ شاهد ترافیک سنگین در جاده های حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران خواهیم بود.
وی از رانندگان وسائط نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از شتابزدگی در رانندگی خودداری و بفرمان ماموران پلیس راه احترام بگذارند.
وی ادامه داد: طرح وی‍ژه نوروزی پلیس راه فرماندهی انتظامی از بیست و پنجم اسفند سال گذشته آغاز شده و تا هفدهم فروردین جاری ادامه می یابد.
وی بیان داشت: در این طرح جمعیت هلال احمر ، اداره کل راه و ترابری ، اورژانس 115، پلیس راه ، آتش نشانی ، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل صنایع دستی و گردشگری استان مشارکت دارند.
وی اضافه کرد: ماموران پلیس راه، راهداران راه و ترابری و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران حضور دارند و رانندگان وسائط نقلیه نهایت همکاری را با این عزیزان داشته باشند.
سرهنگ محمد نژاد، از رانندگان وسائط نقلیه تقاضا کرد با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از راههای استان عبور کنند تا شاهد حوادث ناگوار در مسیرهای این استان نباشیم .
وی به رانندگان وسائط نقلیه توصیه کرد در صورت خواب آلودگی از ادامه رانندگی خودداری کنند و مدتی را به استراحت بپردازند تا با آرامش خاطر به مقصد خود برسند.
محمدنژاد با اشاره به حضور نیروهای امدادی از جمله پلیس در راه های استان ، بیان داشت : نیروهای امدادی با استقرار در راه های استان در صدد هستند ، سفری امن را برای مسافران فراهم کنند .
وی اضافه کرد : تلفن مرکز کنترل راه های مازندران با شماره 2182934 - 0151 آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه های استان به طور شبانه روزی است.
حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در مازندران وجود دارد.ک/3
609/402/506
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن