تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821086548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوتين خواستار عزم بين المللي براي حل بحران اوکراين شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۴۴ق.ظ)
پوتين خواستار عزم بين المللي براي حل بحران اوکراين شد رئيس جمهوري روسيه تأکيد کرد که براي برقراري صلح و ثبات در اوکراين گام هاي بين المللي قاطع لازم است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، دفتر مطبوعاتي کرملين اعلام کرد که ولاديمير پوتين، رئيس جمهور روسيه در گفتگوي تلفني با باراک اوباما خواستار برداشته شدن گام‌ها ي بين المللي براي حل بحراين اوکراين شد.
بر اساس اين گزارش رئيس جمهور روسيه ضمن ابراز نگراني از افراط گرايي تندروها در اوکراين اعلام کرد که آنها عليه غير نظاميان از زور و خشونت استفاده مي‌کنند و با تهديد و ارعاب غير نظاميان اهداف خود را پياده مي‌کنند.
رئيس جمهور روسيه همچنين تأکيد کرد که براي برقراري صلح و ثبات در اوکراين گام هاي بين المللي قاطع لازم است.
در همين راستا و براي حل بحران اوکراين که موجب ايجاد شکاف در مواضع روسيه و کشورهاي غربي شده است، وزراي خارجه آمريکا و روسيه قرار است در هفته جاري ديدار و درباره راه‌هاي ديپلماتيک حل اين بحران با يکديگر گفتگو کنند.
کاخ سفيد نيز از پيشنهاد پوتين براي تهيه طرحي جهت حل بحران اوکراين به روشي ديپلماتيک خبر داد. همچنين تصريح کرد که قرار است در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه هفته ي جاري وزراي خارجه دو کشور براي ادامه مذاکرات با هم ملاقات کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن