تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814730808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران، سوریه و اوکراین محور سفر دمپسی به تل آویو


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ایران، سوریه و اوکراین محور سفر دمپسی به تل آویو


به نوشته نشریه «یو اس ای تودی»، محور سفر ژنرال مارتین دمپسی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، به سرزمین های اشغالی، مسائلی است که از نظر راهبردی برای منافع دو طرف اهمیت دارد. وی در این سفر درباره سوریه، ایران و اوکراین با مقامات صهیونیستی گفتگو می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نشریه یو اس ای تودی گزارش داد: رئیس ستاد مشترک آمریکا در دیدار با مقامات (رژیم) اسرائیل درباره سوریه، اوکراین و ایران بحث و گفتگو می کند.

رژیم صهیونیستی، درباره درگیری ها در سوریه و همچنین گفتگوهای بین المللی با ایران که به کاهش تحریم ها علیه این کشور منجر شده، نگران است. برابر این گزارش، دمپسی به طور مرتب به سرزمین های اشغالی سفر می کند و توانسته است روابطی قوی با همتایان صهیونیست خود برقرار کند.

این سفر در حالی صورت می گیرد که برخی مقامات رژیم صهیونیستی، نگرانی خود را درباره کاهش سطح مشارکت آمریکا در امور جهان ابراز کرده اند.

موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، چندی پیش از موضع آمریکا درباره ایران انتقاد کرد و گفت: «آمریکا در سیاست خارجی خود ضعف نشان داده است.»   البته وی پس از آن، از چاک هیگل، وزیر دفاع آمریکا، برای حرف های خود عذرخواهی کرد.   مقامات رژیم صهیونیستی و آمریکا گفته اند، با وجود اظهارات اخیر یعلون، روابط دو طرف، همچنان قوی است.


یک شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن