تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820280007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عیادت روحانی از پدران و مادران شهدا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
عیادت روحانی از پدران و مادران شهدا




رییس جمهوری عصر شنبه به طور سرزده در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران حاضر شد و در فضایی صمیمی از پدران و مادران شهدا که در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری هستند، عیادت کرد.





خبرگزاری ایرنا: به نقل از خبر شامگاه شنبه پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار با اهدای شاخه گل به پدران و مادران شهدا جویای احوال آنان شد و با توضیح مسؤولان و پزشکان بیمارستان خاتم الانبیا در جریان چگونگی روند ارائه خدمات پزشکی و وضع درمانی آنان قرار گرفت.

رییس جمهوری همچنین در این دیدار، پدران و مادران شهدا را نعمتی برای ملت ایران دانست و از درگاه خداوند برای آنان آرزوی شفای عاجل کرد.

روحانی با بیان اینکه ˈما امروز بحمدالله حرکت و تپش را در قلب جامعه و کشور شاهد هستیمˈ تصریح کرد: قلب کشور امروز تپش منظم و درستی دارد و امیدواریم این تپش و فعالیت و همه آنچه که علایم حیات یک ملت محسوب می شود روز به روز منظم تر و دقیقتر شود.

رییس جمهوری با بیان اینکه ملت ایران همیشه ملتی بزرگوار و فداکار بوده است، گفت: امسال سالی است که همه باید در زمینه اقتصاد و فرهنگ بیشتر فعالیت و مجاهدت کرده و با مدیریت جهادی کار را به پیش ببریم.

روحانی با بیان اینکه امروز همه پرسنل این بیمارستان و جامعه پزشکی خدمتی بزرگ به پدران و مادران شهیدی که کهولت سن دارند انجام می دهند، خاطر نشان کرد: خوشحالم جامعه ما و بخش پزشکی کشور به فکر این عزیزان هستند؛ چرا که این افراد کسانی هستند که در دورانی که فعال بودند فرزندان خود را به جبهه دفاع از کشور فرستادند و امروز وظیفه انسانی، وجدانی و انقلابی ما رسیدگی و خدمت به آنان است.

رییس جمهوری با بیان اینکه امروز برای عرض سلام و ادب خدمت پدران و مادران شهیدی که در این بیمارستان بستری هستند و نیز تشکر از همه پرسنل و خدمتگزاران به بیمارستان خاتم الانبیا آمده ایم، اظهار امیدواری کرد که سال 93 برای همه ملت ایران بویژه خانواده شهیدان سالی مبارک باشد.

روحانی همچنین در جمع پرستاران و پزشکان بخش مراقبت های ویژه بیمارستان خاتم الانبیا، خدمت به خانواده شهیدان را کاری بزرگ دانست و برای آنان آرزوی سالی خوب همراه با موفقیت کرد.

در این دیدار معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستیار ارشد رییس جمهوری، روحانی را همراهی می کردند.








تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن