تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806656682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگیر موضوع مرزبانان ایرانی هستیم / هنوز مدارک شهادت یک مرزبان به اثبات نرسیده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده انتظامی کشور: پیگیر موضوع مرزبانان ایرانی هستیم / هنوز مدارک شهادت یک مرزبان به اثبات نرسیده است شیراز - ایرنا ، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هنوز مدارک لازم مبنی بر شهادت یکی از مرزبانان ایرانی در بند به دست نیاورده ایم و مدارک موجود به اثبات نرسیده است گفت : نیروی انتظامی و مسوولان کشور به جدیت مسایل را دنبال میکنند و پیگیر موضوع آزادی مرزبانان هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار اسماعیل احمدی مقدم روز شنبه در بازدید از قرارگاه پلیس در استان فارس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت : ما همچنان پیگیر وضعیت مرزبانان ایرانی هستیم و البته مسیرهای دیگری را نیز دنبال می کنیم که قابل بیان نیست.
وی افزود: مردم بدانند که نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مسئول، از تمام ابزارها برای بازگرداندن این عزیزان به آغوش خانواده شان استفاده می کنند.
احمدی مقدم با بیان این که تاکنون فیلم و تصویر یا جنازه ای برای تایید خبر شهادت مرزبان ایرانی مشاهده نشده است، ادامه داد: امید داریم خبر شهادت یک نفر از مرزبانان ایرانی تنها تهدید زبانی باشد اما از این اشرار هر مسئله ای بعید نیست.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد همکاری سایر ارگان های نظامی در تامین امنیت مرزها، اضافه کرد: سپاه پاسداران در مرزهای شرقی به کمک ما آمده و 250 کیلومتر از مرزهایی که نیاز به راهسازی و کارهای مهندسی دارد در اختیار این نیروها قرار گرفته است.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی نیز در مناطقی که خلا وجود داشت متمرکز شده و 120 برجک را همزمان در دست احداث دارد.
وی تصریح کرد: امیدواریم در شش ماهه نخست امسال انسداد حداقلی و اضطراری در مرزهای شرقی محقق شود.
فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنانش گفت: در نوروز 93 شاهد افزایش 11 درصدی سفرهای داخلی براساس آمار درج شده در تردد شمارها و کاهش 13 درصدی تلفات ناشی از حوادث ترافیکی بوده ایم.
سردار سرتیپ احمدی مقدم گفت: به دلیل بهبود وضعیت جاده های کشور میزان حوادث رانندگی براثر برخورد خودروها کم شده و بیشترین آمار مربوط به واژگونی خودروها بوده است.
وی از کاهش جرایم در برخی شاخص ها در کل کشور خبرداد و تاکید کرد: در برخی جرایم افزایش جزئی را نسبت به سال قبل شاهد هستیم مثلا در نزاع و درگیری شاهد رشد 21 درصدی بوده ایم که این نیز با توجه به افزایش سفرها و مسافران در نقاط مختلف، چشمگیر نیست.
احمدی مقدم با یادآوری اینکه استان فارس از یک منظر مسیر چهارراهی اتصال استان های شمالی و جنوبی کشور محسوب می شود، گفت: بسیاری از مسافران حتی اگر مقصد سفرشان فارس هم نباشد، ترجیح می دهند از شیراز عبور کنند، لذا علی رغم افزایش تردد، کاهش تصادفات و جرایم را در فارس شاهد بوده ایم.
وی کاهش 30 تا 40 درصدی حوادث رانندگی و 16 درصدی سایر جرایم را شاخص های خوبی برای فارس برشمرد و گفت: امیدواریم روند کاهش جرایم و حوادث را طی سال شاهد باشیم.
فرمانده ناجا در پاسخ به سئوالی در خصوص اعمال اصلاحات در خودروی اسکانیا، گفت: مشکل تنها مربوط به یک مدل از این نوع خودرو بوده که اصلاحاتی هم اعمال شده و ما نیز پیگیر رفع کامل اشکالات خواهیم بود.
وی با بیان اینکه در برخی استان ها نظیر استان خوزستان به واسطه حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور شاهد افزایش آمار کشته شدگان و مصدومان حوادث رانندگی بوده ایم، تصریح کرد: در کل کاهش حوادث را در کشور شاهد هستیم.ک/2
677 / 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن