تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814720814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت٣٧٠ مناقصه و قرارداد در کارنامه سال ٩٢ شرکت نفت فلات قاره


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۵۲ب.ظ)
ثبت٣٧٠ مناقصه و قرارداد در کارنامه سال ٩٢ شرکت نفت فلات قاره امضا و انعقاد ٣٧٠ فقره مناقصه، قرارداد و الحاقيه در راستاي حفظ، نگهداشت و افزايش ظرفيت توليد نفت و پشتيباني از توليد، در کارنامه سال گذشته شرکت نفت فلات قاره ايران به ثبت رسيده است.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس امور قراردادهاي شرکت نفت فلات قاره ايران اعلام کرد: در سال ٩٢، ٣٧٠ مناقصه، قرارداد و الحاقيه به ارزش حدود چهار هزار و ٤٠٠ ميليارد ريال و يک ميليارد و ٤٠٠ ميليون يورو در طرحها و پروژه‌هاي حفظ، نگهداشت و افزايش ظرفيت توليد نفت و پشتيباني از توليد اين شرکت منعقد شده است.
سلمان خسروي قره‌قشلاقي با بيان اين که اين حجم از قراردادها در شرايط تحريم منعقد شده است، افزود: شرکت نفت فلات قاره ايران سال گذشته با انعقاد ١١٤ فقره قرارداد بزرگ، پيشتاز در حفظ، نگهداشت و افزايش توان توليد از محدوده آب‌هاي ايران و ميادين مشترک با هفت کشور عمده توليد کننده نفت جهان در خليج فارس بوده است.
خسروي گفت: شرکت نفت فلات قاره ايران به دليل تنوع فعاليت‌ دربخشهاي مختلف عمليات در دريا و خشکي، پيچيده‌ ترين عمليات فني و مهندسي را برعهده دارد که اين عمليات پيچيده با مديريت و اجراي متخصصان اين شرکت، پيمانکاران و سازندگان ايراني و مشارکت با برخي شرکتهاي خارجي انجام مي شود.
رييس امور قراردادهاي شرکت نفت فلات قاره ايران با اشاره به برنامه‌هاي اين شرکت براي افزايش توليد از ميادين مستقل و مشترک اظهار داشت: با توجه به منحصر به فرد بودن عمليات، ‌اجرا و تجهيزات در بخش دريا، پيمانکاران و سازندگان داخلي مي توانند به منظور ارتقاي توان داخلي و تبديل آن واحدها به پيمانکاران و سازندگان بين‌المللي، توانمندي خود را به منظور مشارکت در طرحهاي نفت فلات قاره ايران معرفي و تقويت کنند.
وي با بيان اين که رويکرد مديريت شرکت نفت فلات قاره ايران، استفاده از توانمندي پيمانکاران، سازندگان و واحدهاي صنعتي داخلي است گفت: درابتداي سال ١٣٩٣ در موضوعات تخصصي شرکت، فراخوان ارزيابي کيفي، منتشر و توانمندي شرکتهاي داخلي را بررسي، طبقه‌بندي و در طرحهاي مختلف استفاده مي کند.
خسروي تصريح کرد: تدوين و استفاده از روشهاي قراردادي جديد و جذب سرمايه از برنامه‌هاي ديگر امور قراردادهاي شرکت نفت فلات قاره ايران در سال ١٣٩٣ است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن