تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814789047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواداران منچستريونايتد به اوضاع تيم واقف هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هواداران منچستريونايتد به اوضاع تيم واقف هستند
سرمربي 50 ساله منچستريونايتد در اظهارنظري جالب عنوان کرد سرالکس با آن سابقه درخشان هم نمي‌توانست اين منچستر را به جايي برساند.

تيم فوتبال منچستريونايتد در فصل جاري 10 شکست مقابل حريفانش متحمل شده که از آن جمله مي‌توان به شکست‌‌هاي اخير اين تيم مقابل ليورپول و منچسترسيتي در ورزشگاه اولدترافورد اشاره کرد. شياطين سرخ در حال حاضر با 51 امتياز در مکان هفتم جدول رده‌بندي ليگ برتر انگليس قرار دارند و در فاصله 18 امتيازي چلسي صدرنشين هستند.

به نقل از تسنيم، ديويد مويس، سرمربي سرخپوشان منچستر که نتوانسته موفقيت‌هاي سرالکس فرگوسن را در اين تيم تکرار کند، گفت: اگر در اين فصل سرالکس هم در رأس کادرفني منچستريونايتد حضور داشت کار براي او نيز دشوار بود. قطعاً فرگوسن هم از اين موضوع آگاه بوده است.

اين مربي اسکاتلندي خاطر نشان کرد: مردم به خوبي مي‌دانند ميانگين سني بازيکنان منچستريونايتد بالا رفته و طبيعي است که هر مربي هم که هدايت اين تيم را در فصل جاري بر عهده مي‌گرفت کار دشواري پيش روي‌اش مي‌بود.

وي افزود: يک مربي بزرگي تغييراتي در منچستريونايتد به وجود آورد، مربي که نه تنها بزرگ بود بلکه به مدت 26 سال هدايت اين تيم را بر عهده داشت. ايجاد تغييرات هميشه کار دشواري بوده و همينطور هم خواهد بود.

سرمربي اسکاتلندي شياطين سرخ با تاکيد بر اينکه نارضايتي هواداران اين تيم را درک مي‌کند، اظهار داشت: بيشتر هواداران منچستريونايتد به اوضاع تيم واقف هستند و مي‌دانند که مي‌خواهيم بهتر بازي کنيم و نتايج بهتري هم کسب کنيم.

مويس تاکيد کرد: بهترين افرادي که مي‌توانند عملکرد مرا مورد قضاوت قرار دهند آنهايي هستند که من را در اين پست (سرمربيگري منچستريونايتد) منصوب کردند. آنها فوق‌العاده درک بالايي دارند. در واقع بادرک‌ترين آنها هم کسي است که مرا به جاي فرگوسن نشاند!

شاگردان ديويد مويس عصر امروز (شنبه) در هفته سي‌و‌دوم ليگ برتر انگليس در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان استون‌ويلا هستند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/01/09 13:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن