تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814719418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهیابی منچستریونایتد و دورتموند به جمع هشت تیم برتر


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: راهیابی منچستریونایتد و دورتموند به جمع هشت تیم برتر


در آخرین بازی های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی منچستریونایتد و دورتموند با برد برابر حریفان به جمع هشت تیم برتر فوتبال لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد و با درخشش مهاجم هلندی خود ، موفق شد المپیاکوء یونان را با 3  گل شکست دهد و با وجود باخت 2 به صفر بازی رفت ، در مجموع با برتری 3 به 2  راهی مرحله یک چهارم پایانی شد . رابین فان پرسی هر سه گل منچستر را به ثمر رساند .
....
پس از این بازی ، دیوید مویس سرمربی یونایتد - که از خطر اخراج- موقتا نجات یافته گفت : بازیکنانم عملکرد فوق العاده ای داشتند ، نقش رایان گیگز هم بسیار مهم بود و موفق شد با دادن دو پاس گل ، رودند بازی را تغییر دهد . از طرف باشگاه فشاری برای اخراج من وجود ندارد و اگر قابلیتهای خود را نشان دهیم ، برای هر تیمی - کار سخت می شود .
....
میشل - سرمربی المپیاکو هم که بازی برده را با باخت عوض کرده بود گفت : اگر فقط به نتیجه نگاه کنیم به این نتیجه می رسیم که بازی یکطرفه بوده اما این طور نیست ، دروازبان منچستر ، امروز مردِ شمارهء یکِ میدان بود و نقش مهمی در نتیجه بازی داشت ، تا همین جا هم عملکرد خوبی داشتیم .
****
در دیگر بازی دیشب ، دورتموند در زمین خود 1 به 2  مقابل زنیت سن پترزبورگ شکست خورد ، اما با توجه به پیروزی 4 به 2  بازی رفت ، در مجموع 5 - 4 به برتری رسید و به جمع 8 تیم برتر راه یافت . هالک و سالومون روندون برای زنیت گلزنی کردند و سباستین کل هم تک گل دورتموند را به ثمررساند .
....
یورگن کلوپ - سرمربی دورتموند - در پایان بازی گفت : زنیت تیم بزرگی است و میتواند هر تیمی را به دردسر بیندازد ، سرعت ما در گوشه های زمین و انتقال توپ به مرکز ، خیلی خوب بود اما زنیت هم خیلی با جسارت بازی کرد چون چیزی برای از دست دادن نداشت.
....
سرگی زماک - مربی زنیت هم گفت : اگر در بازی رفت ، عملکرد بهتری داشتیم الان تیم صعود کننده بودیم ، وی با دفاع از عملکرد دروازبان تیمش گفت : ما دو دروازبان خوب داریم اما فقط یکی را می توانستیم درون دروازه قرار دهیم .
....
پیش از این هم ، تیم های رئال و اتلتیکو مادرید ، بارسلونا ، چلسی ، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن به یک چهارم نهایی صعود کرده بودند . قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی ، جمعه در نیون سوئیس برگزار می شود . این دور از قرعه کشی ، هیچ رده بندی و پیش شرطی ندارد و ممکن است تیم های یک کشور نیز به هم بخورند . دیدارهای رفت یک چهارم پایانی 12 و 13 فروردین و بازیهای برگشت 19 و 20  فروردین برگزار خواهند شد .


پنج شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن