تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821259040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از کلیه ظرفیت ها و استعدادهای فکری در جهت توسعه روز افزون استان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه استاندار کرمانشاه تاکید کرد؛
استفاده از کلیه ظرفیت ها و استعدادهای فکری در جهت توسعه روز افزون استان
کرمانشاه - خبر گزاری مهر: استاندار کرمانشاه گفت: مدیریت ارشد استان با تمام توان این آمادگی را دارد که از کلیه ظرفیت ها و استعدادهای فکری جامعه در جهت توسعه بیش از پیش استان استفاده کند.



به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم رضایی بابادی، در نشستی مشترک که با حضور فعالان سیاسی، اجتماعی و جامعه رسانه ای استان در محل مهمانسرای سرای دولت استانداری برگزار شد طی سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، اظهار داشت: امیدوارم که سال جدید سال توسعه و شکوفایی استان باشد زیرا سال نامگذاری شده از سوی رهبر معظم انقلاب زمینه ساز حرکت و تلاشی مضاعف برای مسئولین و خدمتگزاران نظام است.

وی همچنین با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه، افزود: در سفر معظم له به استان کرمانشاه مصوبات ارزشمندی نصیب مردم این استان شد که با توجه به تاکید ایشان مبنی بر کار و تلاش جهشی در استان، بدون شک با اجرای این مصوبات آینده ای درخشان پیش روی کرمانشاه خواهد بود.

رضایی خطاب به نمایندگان احزاب و گروه های سیاسی استان، تصریح کرد: مدیریت ارشد استان با تمام توان این آمادگی را دارد که از کلیه ظرفیت ها و استعدادهای فکری جامعه در جهت توسعه بیش از پیش استان استفاده کند.

وی با بیان اینکه آرامش و همدلی کنونی بین مردم و مسئولین  می تواند جامعه را بیش از پیش به سمت تعالی سوق دهد، اظهار داشت :از نمایندگان و فعالین اجتماعی، سیاسی و مطبوعاتی و اساتید دانشگاهی استان انتظار می رود که در جهت تثبیت و ماندگاری فضای ایجا شده از هیچ گونه تلاش و کوششی فرو گذار نباشند.

استاندار کرمانشاه، انتقادات سازنده و مشفقانه و همچنین پیگیری مطالبات مردم از مجموعه مدیریتی استان را از وظایف اصلی اصحاب فکر واندیشه عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بنده نماینده دولت تدبیر و امید در استان هستم لذا تا زمانی که در این مسند قرار دارم بر خود وظیفه می دانم که از حقوق مردم در زمینه های مختلف بر طبق اصول دفاع و صیانت و از هرگونه تنش و ناهنجاری در استان که منجر به رکود شاخص های توسعه استان شود، جلو گیری کنم.

وی در پایان به فرمایشات راهگشا و مدبرانه رهبر معظم انقلاب در برهه های مختلف اشاره کرد و گفت: معظم له در پایان سال 92 سیاست های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ و همزمان با سال جدید، سال را مزین به سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"کردند که جا دارد ما مسئولین در راستای تحقق و عینیت بخشیدن به شعار سال اقدامات موثر و ارزشمندی انجام دهیم.

 

 

 


۱۳۹۳/۱/۹ - ۱۲:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن