تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821257526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي توسعه روز افزون استان از تمام ظرفيت ها و استعدادهاي فکري استفاده خواهيم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ فروردين ۱۳۹۳ (۱۲:۴ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: براي توسعه روز افزون استان از تمام ظرفيت ها و استعدادهاي فکري استفاده خواهيم کرد استاندار کرمانشاه توسعه روز افزون و همه جانبه استان را در گرو استفاده از کليه ظرفيت ها و استعدادهاي فکري جامعه برشمرد.
به گزارش خبرگزاري موج از کرمانشاه، ابراهيم رضايي بابادي استاندار کرمانشاه در نشستي مشترک که با حضور فعالان سياسي - اجتماعي و جامعه رسانه اي استان در محل مهمانسراي سراي دولت استانداري برگزار شد طي سخناني ضمن تبريک فرا رسيدن سال نو و آرزوي سلامتي و بهروزي براي کليه مردم استان خاطر نشان کرد: اميدوارم که سال جديد سال توسعه و شکوفايي استان باشد زيرا سال نامگذاري شده از سوي رهبر معظم انقلاب زمينه ساز حرکت و تلاشي مضاعف براي مسئولين و خدمتگزاران نظام است.
رضايي همچنين با اشاره به سفر مقام معظم رهبري به کرمانشاه افزود:در سفر معظم له به استان کرمانشاه مصوبات ارزشمندي نصيب مردم اين استان شد که با توجه به تاکيد ايشان مبني بر کار و تلاش جهشي در استان، بدون شک با اجراي اين مصوبات آينده اي درخشان پيش روي کرمانشاه خواهد بود.
وي خطاب به نمايندگان احزاب و گروه هاي سياسي استان‘تصريح کرد:مديريت ارشد استان با تمام توان اين آمادگي را دارد که از کليه ظرفيت ها و استعدادهاي فکري جامعه در جهت توسعه بيش از پيش استان استفاده نمايد.
وي با بيان اينکه آرامش و همدلي کنوني بين مردم و مسئولين مي تواند جامعه را بيش از پيش به سمت تعالي سوق دهد، اظهار داشت: از نمايندگان و فعالين اجتماعي - سياسي و مطبوعاتي و اساتيد دانشگاهي استان انتظار مي رود که در جهت تثبيت و ماندگاري فضاي ايجا شده از هيچ گونه تلاش و کوششي فرو گذار نباشند.
رضايي انتقادات سازنده و مشفقانه و همچنين پيگيري مطالبات مردم از مجموعه مديريتي استان را از وظايف اصلي اصحاب فکر وانديشه عنوان کرد و گفت: با توجه به اينکه بنده نماينده دولت تدبير و اميد در استان هستم لذا تا زماني که در اين مسند قرار دارم بر خود وظيفه مي دانم که از حقوق مردم در زمينه هاي مختلف بر طبق اصول دفاع و صيانت و از هرگونه تنش و ناهنجاري در استان که منجر به رکود شاخص هاي توسعه استان شود، جلو گيري نمايم.
وي در پايان به فرمايشات راهگشا و مدبرانه رهبر معظم انقلاب در برهه هاي مختلف اشاره کرد و گفت:معظم له در پايان سال 92 سياست هاي اقتصاد مقاومتي را ابلاغ و همزمان با سال جديد، سال را مزين به سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي"نمودند که جا دارد ما مسئولين در راستاي تحقق و عينيت بخشيدن به شعار سال اقدامات موثر و ارزشمندي انجام دهيم.
شايان ذکر است در اين نشست چندين نفر از نمايندگان احزاب و فعالان مطبوعاتي و همچنين اساتيد دانشگاهي به بيان و ارائه نکته نظرات خود در خصوص دغدغه ها و پيگيري مطالبات استان پرداختند.
يادآوري مي شود در ادامه اين نشست که بيش از دوساعت به طول انجاميد آيت اله آزرمي معاون سياسي و امنيتي استانداري و مهندس مجتبي نيک کردار معاون عمراني‘بهرام سليماني مدير کل حوزه استاندار و همچنين حجت الاسلام عبداله عزيزي مدير کل دفتر بازرسي استانداري و جعفر همتي مشاور عالي استاندار نيز حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن