تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819632963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها ستودنی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: عزم دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها ستودنی است ارومیه - ایرنا - نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: عزم جدی دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، نه تنها به دور از اغراض سیاسی است بلکه ستودنی است.


محمد علی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فاز دوم هدفمندی یارانه ها منجر به تحقق اهداف اقتصادی دولت می شود و اجرای این مهم نیازمند حمایت همگانی است و تمام جامعه باید برای اجرای این برنامه، دولت را یاری کنند.
وی با بیان اینکه در هدفمندی یارانه ها سه محور باید رعایت شود گفت: اولین هدف، اصلاح الگوی مصرف انرژی در کشور است که از اهداف واقعی اجرای قانون هدفمندی یارانه ها تلقی می شود و بسیار اهمیت دارد.
این نماینده مجلس کمک به توسعه اقتصادی کشور را دیگر هدف مهم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها عنوان کرد و افزود: هدفمندی یارانه ها به عنوان قانونی که در حوزه سیاستهای اقتصادی گام برمی دارد، به رشد اقتصادی کشور کمک می کند.
وی اظهار کرد: در سومین هدف، تاثیرات اجرای فاز دوم این قانون باید به گونه ای باشد که یارانه ها به افرادی تعلق بگیرد که از محل افزایش قیمت انرژی دچار زیان می شوند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: دولت تلاش می کند برای تحقق اهداف در جهت کاهش نرخ تورم به 25 درصد و رشد سه درصدی اقتصادی تا پایان سال، منابع هدفمندی را برای جبران زیانهای ناشی از اجرای هدفمندی به بخشهایی که تاثیرگذار است و می تواند قیمتها را مدیریت کند، اختصاص دهد تا بدین وسیله جامعه شاهد افزایش نرخ تورم نشود و هدفگذاری های دولت محقق شود.
علی پور ادامه داد: فاز دوم هدفمندی یارانه ها طبقات کم درآمد جامعه را در اولویت قرار داده است و نباید نگران افزایش قیمت حاملهای انرژی بود چرا که راهکارهای زیادی برای کنترل و تعدیل این مسئله وجود دارد.
8135/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن