تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821232860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ریزش کوه در راه خلخال - پونل ، درگیری مسافران و میانجیگری نماینده مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ریزش کوه در راه خلخال - پونل ، درگیری مسافران و میانجیگری نماینده مجلس خلخال ، اردبیل - ایرنا - با پادرمیانی نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس درگیری بزرگ بین مسافران در راه خلخال ، پونل پایان یافت.


به گزارش روز جمعه ایرنا ، درگیری مسافران بدنبال ریزش کوه و یک طرفه شدن جاده خلخال ، کوثر و اصرار مسافران برای عبور از این جاده رخ داد.
جلیل جعفری بنه نماینده خلخال و کوثر که برای حضور در نشست مشترک نمایندگان و مسوولان خلخال و استان همسایه گیلان عازم این استان بود در میان راه با درگیری مسافران مواجه شد.
این نماینده پس از ساعتی پادرمیانی و گفت و گو با طرفین دعوا به این درگیری که منجر به مسدود شدن این راه ارتباطی شده بود پایان داد.
جعفری در محل درگیری و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، دلیل این درگیری را ریزش کوه در حوزه استحفاظی استان گیلان ، یک طرفه شدن جاده و عجله سرنشینان صدها خودروی عبوری در این راه برای رسیدن به مقصد اعلام کرد.
وی گفت: به علت این درگیری ناخواسته بین سرنشینان ده ها خودرو بر سر گذر از محل یک طرفه صدماتی به بدنه خودروها از سوی طرفین درگیر وارد شد.
جعفری گفت: به دلیل نبود نیروهای انتظامی ، راهداران و گروه های امدادی در محل رانش کوه و نیز نزاع مسافران ، صدها خودرو در دو سمت محل درگیری گرفتار و متوقف بودند که با پادرمیانی مسوولان درگیری خاتمه یافته و پس از جلب رضایت طرفین درگیر خودورها به مقصد خود هدایت شدند.
جعفری از ادامه بی توجهی مسوولان وزارت راه و شهرسازی به تعیین تکلیف راه خلخال به پونل و مشخص کردن حوزه های استحفاظی راهداری برای نگهداری راه از سوی هر دو استان اردبیل و گیلان ونیز بی توجهی به ترمیم خرابی های به وجود آمده از زمستان سال گذشته در مسیر راه خلخال به پونل انتقاد کرد.
وی افزود: در حالی که مسوولان اداره راه و شهرسازی خلخال و یا رضوانشهر صرف نظر از قرار گرفتن محل ریزش کوه در هر حوزه استحفاظی می توانستند با اعزام یک دستگاه خودرواقدام به بازگشایی و تسطیح مسیر کنند، هیچ اقدامی در زمینه ترمیم این محل نکرده اند و گناه درگیری مسافران عبوری جاده به گردن مسوولان یاد شده است.
وی گفت: پس از گذشت سه سال از بهره برداری موقت خلخال به پونل که اجرای آن 50 سال طول کشید ،هنوز این راه از سوی پیمانکاران مجری پروژه تحویل وزارت راه و شهرسازی نشده است.
در عین حال مسافران گرفتار و سرنشینان متوقف شده در دو سمت در محل ریزش کوه و درگیری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از حضور نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس و خاتمه دادن به درگیری ناخواسته به وجود آمده از بی توجهی مسوولان راه و شهرسازی استان های گیلان و اردبیل نسبت به ترمیم خرابی های این جاده و ایجاد آرامش و امنیت خاطر مسافران عبوری خواستار حل مشکل این راه و ترمیم خرابی های این مسیر در هر دو حوزه استحفاظی گیلان و اردبیل شدند.
7119/594/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن