تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821208844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی آمریکا را دچار ناامیدی می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی حجت الاسلام فرزانه:
اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی آمریکا را دچار ناامیدی می‌کند
مشهد - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت مشهد گفت: آن روزی که اقتصاد مقاومتی اجرایی شود و فرهنگ اسلامی وارد زندگی مردم شود آمریکا برای همیشه دچار یاس و ناامیدی خواهد شد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد باقر فرزانه ظهر جمعه در جمع نمازگزاران رضوی اظهار کرد: اگر به رابطه ایران با غرب نگاه کنیم شاهد یک خصومت 60 ساله آمریکا با ایران خواهیم بود و هیچ صفحه ای را در تاریخ ایران و آمریکا پیدا نخواهیم کرد که در آن دشمنی آمریکا نسبت به مردم و ملت ایران وجود نداشته باشد.
 
امام جمعه موقت مشهد افزود: آمریکا قبل از انقلاب نسبت به مردم ایران خصومت داشت و پس از انقلاب نیز با اشکال مختلف نیز از جمله به راه انداختن هشت سال جنگ که توانست علیه ملت ایران دشمنی کند اما مردم ایران از کشور و انقلابشان دفاع کردند.
 
حجت الاسلام فرزانه گفت: پس از آن آمریکا در سال 88 فتنه عظیمی را با تمام توان مادی و تبلیغاتی به راه انداخت و هنوز هم سران رو سیاه فتنه حمایت می‌کند.
 
وی افزود: اما مردم ما در روز 9 دی فتنه را شکست دادند و مراقب هستند کسانی که در فتنه حضور داشتند وارد هیچ کدام از ارکان نظام نشوند.
 
امام جمعه موقت مشهد افزود: جنگ دیگر آمریکا با ایران جنگ اقتصادی بود یک روز با ایران خصومت اقتصادی داشتند و ذخایر نفت و گاز ایران را به یغما می برد و روز دیگر دارایی ها را بلوکه کرده تا به قول خودشان از عمران و آبادانی کشور جلوگیری کرده و پس از آن نیز تحریم ها را به راه انداختند تا کشور را فلج کرده و مردم را روی در روی مسئولان نظام قرار دهند که البته بعد هم شکست خوردند.
 
حجت الاسلام فرزانه اظهار کرد: جنگ دیگر غربی‌ها بویژه آمریکا جنگ فرهنگی بر علیه ایران و دیگر کشورهای اسلامی است و آنها با این جنگ در کشورهای اسلامی سنگرها را یکی پس از دیگری فتح کردند.
 
وی با اشاره به چند خصوصیت بارز جنگ فرهنگی آمریکا بر علیه ایران و بر دیگر کشورهای اسلامی بیان کرد: برنامه ریزی برای فساد انسان، ضد ارزشهای انسانی عمل کردن، انسان را همچون ابزاری در اختیار خداوند زر و زور قرار دادن، سلطه پذیر کردن انسان، مقابله با بنیان خانواده، دشمن با اسلام از جمله خصوصیات جنگ فرهنگی آمریکا است.
 
امام جمعه موقت مشهد افزود: اما جمهوری اسلامی در برابر این فرهنگ ایستاد و آن را به جهانیان و انسان های دیگر معرفی کرد و به خاطر همین است که دنیای غرب به سمت ایران حمله کرده است.
 
حجت الاسلام فرزانه با اشاره به نامگذاری سال 93 توسط رهبر معظم انقلاب گفت: سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی طبق این شعار خط مبارزه با دشمن مشخص شده است و رهبری درست در آن جایی انگشت گذاشته است که دشمن نیروهایش را در همان نقطه متمرکز کرده و آن جنگ اقتصادی و فرهنگی است.
 
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با این نامگذاری تکلیف همه ما را مشخص کرده اند و همه مردم بویژه سیاست مداران باید بدانند امروز جنگ در کشور ما تلاش برای گسترش فرهنگ اسلامی و تقویت بنیه علمی کشور است نه جنگ برای کسب قدرت و بحرانی معرفی کردن شرایط کشور که البته در این راه از مردم گله ای نیست اما خواص و سیاسیون باید این مسئله را درک کنند.
 
امام جمعه موقت مشهد اظهار کرد: امروز هر کسی ادعای انقلابی بودن، ولایت مداری دارد این هم جنگ و این هم میدان بیاید برای تحقق اقتصاد مقاومتی، گسترش فرهنگ اسلامی و افزایش بنیه علمی کشور تلاش کند.
  
 



۱۳۹۳/۱/۸ - ۱۵:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن