تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815406412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوش آبادی: تحقق آرمان های متعالی به تفکر جهادی نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نوش آبادی: تحقق آرمان های متعالی به تفکر جهادی نیاز دارد کاشان– ایرنا– معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای تحقق آرمان های متعالی به عزم ملی و تفکر جهادی نیاز است.


به گزارش ایرنا ˈحسین نوش آبادیˈ روز جمعه در آیین ویژه ˈروز نوش آبادˈ با اشاره به پیام نوروزی رهبرمعظم انقلاب در خصوص ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ افزود: عمل به منویات رهبری احیای دین و فرهنگ و تحول و پیشرفت فرهنگی و اخلاقی جامعه را بدنبال دارد.
وی اظهار داشت: قشرهای مختلف جامعه موظفند در جهت تحقق پیام رهبری و رفع دغدغه های اقتصادی و فرهنگی کشور بکوشند.
بگفته وی تامین معیشت و رفاه مردم و تحقق جامعه سالم مبتنی بر هویت دینی، اخلاقی و باورهای اسلامی در گرو عزم ملی به معنای حضور همگانی مردم با مشارکت و هم اندیشی نخبگان برای پیشرفت است.
نوش آبادی با تاکید بر لزوم حاکمیت کامل تفکر اسلامی و قرآنی بر فضای جامعه تصریح کرد: تفکر اسلامی همان تفکری است که خداوند به بهترین راه ما را دعوت کرده و می توان آن را یک جهت دهی و بسترسازی فرهنگی برای رسیدن به مقاصد اقتصاد اسلامی دانست.
وی برخی فعالیت ها و اقدام های گذشته را غیرعمقی، سطحی و بدون نتیجه عنوان کرد و گفت: در یک جامعه اسلامی هرکاری برای رسیدن به سرانجام روشن باید با هدف مشخص انجام گیرد تا انگیزه ای برای مشارکت و تحرک برای عزم ملی باشد.
نوش آبادی تفکر جهادی را برای پیشرفت الزامی برشمرد و خاطرنشان کرد: تجمع اندیشه ها و نگاه فرامنطقه ای برای ساخت و عمران و آبادانی کشور حائز اهمیت است.
وی گفت: در سایه فرهنگ، اخلاق و معنویت جامعه به پیشرفت می رسد.
آیین ویژه ˈروز نوش آبادˈ به مدت یکروز با هدف شناسایی، معرفی و هم اندیشی فرهیختگان، نخبگان و چهره های اثرگذار برای برنامه ریزی و توسعه، شناسایی نقاط قوت و ضعف و استفاده از توانمندی ها در محل کتابخانه مرکزی شهر تاریخی نوش آباد برگزار شد.
شهر12هزار نفری نوش آباد در پنج کیلومتری شمال کاشان واقع است.
7429/545
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن