تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816450342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامانه 137 منطقه 9 در سالی که گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سامانه 137 منطقه 9 در سالی که گذشت
مسئول سامانه 137 منطقه 9 کارنامه یکساله سال 92 این اداره را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، 137 در سال 1379 به صورت یک صندوق صوتی پیام‌گیر ایجاد گردید و در سوم دی ماه 1384 با توجه به گسترش درخواست‌های مردمی، با بکارگیری دانش فناوری اطلاعات جایگزین روش قبلی شده و به تدریج از مرکز ارتباطات مردمی به مرکز هدایت، کنترل و ساماندهی نیازها به معضلات شهری تحت عنوان مرکز سامانه مدیریت شهری 137 ارتقا یافت.

درخواست‌ها و معضلاتی را که 137 می‌تواند از شهروندان دریافت و جهت انجام، پیگیری نماید بیش از 650 موضوع دربخش‌ها و حوزه‌های مختلف شهرداری تهران است که این رقم رو به افزایش است و شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود را در این حوزه‌ها با 137 مطرح نمایند.

در این خصوص صالح‌آبادی مسئول سامانه 137 منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:  تعداد کل پیام‌ها از ابتدای سال تاکنون 36 هزار و 105 مورد گزارش شده است که از این تعداد 22 هزار و 614 پیام مربوط به خدمات شهری، 7 هزار و 237 مورد مربوط به فنی و عمران،‌ یک هزار و 453 مورد مربوط به حمل‌و‌نقل و 4 هزار و 381 مورد مربوط به شهرسازی است و 420 مورد مربوط به اجتماعی است.

وی ادامه داد: از تعداد 22 هزار و 614 مورد مربوط به خدمات شهری بیشترین پیام مربوط به لایروبی و 3 هزار و 436 مورد و 15 درصد را به خود اختصاص داده است.

نظافت در مرحله بعدی بیشترین پیام‌ها گزارش شده است که از تعداد 3 هزار و 39 پیام و بیش از 13 درصد بوده است و زباله و ضایعات در مرحله سوم بیشترین پیام‌های مربوط به خدمات شهری و معادل با 2 هزار و 815 پیام و بیش از 12 درصد را به خود اختصاص داده است.

مسئول سامانه 137 گفت:‌ در بخش عمران از تعداد 7 هزار و 237 مورد بیشترین پیام مربوط به آسفالت و تعداد 4 هزار و 3 پیام و بیش از 55 مورد گزارش شده است.

همچنین شهرسازی از تعداد 4 هزار و 381 مربوط، بیشترین پیام مربوط به ساخت و ساز و تعداد 2 هزار و 387 مورد و بیش از 54 درصد را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: سد معبر در جایگاه دوم و معادل با یک هزار و 294 مورد و بیش از 29 درصد و نصب علائم ایمنی با تعداد 505 مورد و بیش از 11 درصد را به خود اختصاص داده است.

مسئول سامان 137 منطقه 9 گفت:‌ در خصوص حمل‌و‌نقل و ترافیک از تعداد یک هزار و 453 مورد یک هزار و 157 مورد مربوط به جمع‌آوری و نصب و بیش از 79 گزارش شده است.

صالح‌آبادی افزود: ترافیک با تعداد 124 مورد و بیش از 8 درصد و اتوبوس با 70 مورد و بیش از 5 درصد را به خود اختصاص داده است.

مسئول سامانه 137 در پایان خاطرنشان کرد: در بخش اجتماعی از تعداد 420 مورد 224 مورد مربوط به آسیب‌ها اجتماعی و بیش از 53 درصد و طرح جمع آوری کالا با تعداد 196 مورد با بیش از 46 درصد را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/









تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن