تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815273182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنبه عمومی شهادت علی خلیلی قابل تعقیب قضایی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حجت الاسلام صدیقی در پاسخ به ایرنا؛ جنبه عمومی شهادت علی خلیلی قابل تعقیب قضایی است تهران-ایرنا-حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی با اشاره به دستور قوه قضاییه بر پیگیری پرونده شهادت علی خلیلی گفت:جنبه عمومی شهادت این طلبه قابل تعقیب قضایی است.


حجت الاسلام والمسلمین صدیقی عصر امروز پنجشنبه در حاشیه مراسم ختم طلبه شهید علی خلیلی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت:رییس قوه قضاییه بطور شفاهی به دادستان دستور داده است تا این موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.
وی افزود:پیش از این به درخواست علی خلیلی اعلام رضایت شده بود و به همین دلیل حکم سابق صادر شده است اما با توجه یه شهادت وی دستور پیگیری جنبه عمومی این حادثه صادر شده است.
حجت الاسلام صدیقی خاطر نشان کرد که حضور مردم در مراسم بزرگداشت این شهید می تواند عامل بازدارنده باشد و جلوی تکرار حواث مشابه را بگیرد.
امام جمعه موقت تهران اضافه کرد:امیدواریم فضایی ایجاد شود تا کسی جرات برخورد با احکام الهی را پیدا نکند.
وی ادامه داد:در صورت تکرار حوادث مشابه نیروهای انتظامی و قضایی باید با آن برخورد کنند.
وی با بیان اینکه همه مردم خواستار برقراری امنیت هستند اعلام داشت: دستگاه قضاییه باید به وظیفه خود عمل کرده و جنبه عمومی این حادثه را پیگیری کند.
وی افزود: اگر خانواده این شهید در خواست تعقیب مجدد داشته باشند تکلیف قوه قضاییه سنگین تر می شود.
شهید خلیلی 25 تیر ماه سال 1390 در حین بازگشت از هیات، بواسطه امر به معروف و نهی از منکر توسط افراد شرور مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد.
وی بعد از این حادثه به بیمارستانی خصوصی در تهران منتقل شد و مورد مداوای پزشکان قرار گرفت و پس انجام عمل جراحی از بیمارستان مرخص شد.
خلیلی پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل بستری شد، اما هر از گاهی به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ داده به بیمارستان منتقل و بستری می شد تا اینکه سوم فروردین ماه امسال در بیمارستان بعثت تهران دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.
اقتصام 2022**9190**1440
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن