تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده اراک: دولت پاکستان مسوول حفظ جان مرزبانان ایرانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده اراک: دولت پاکستان مسوول حفظ جان مرزبانان ایرانی است اراک-ایرنا- نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت پاکستان مسوول حفظ جان مزربانان ایرانی است و لازم است تا مقامات ایرانی نیز در خصوص آزادی این مرزبانان تلاش بیشتری داشته باشند.


ˈ محمد حسن آصفریˈ روز پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: گروه های تروریستی هنوز از اعمال وحشیانه و ضد حقوق بشر خود دست برنداشته اند و سرنگونی و نابودی آنان همچون ریگی جنایتکار، دست عبرتی نشده است.
وی ادامه داد: دولت جمهوری اسلامی ایران مراتب ناخرسندی و انزجار خود را از اعمال گروه های تروریستی اعلام داشته و تاکید می کند که اگر جان مرزبانان به خطر بیافتد ، گروه های ترورییستی پاسخ محمکی را خواهند گرفت.
آصفری ادامه داد: کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تدوین نامه ای برای سفر پاکستان اعلام آمادگی کرده تا در صورت نیاز با سفر به این کشور راهکارهای دیپلماتیک به منظور آزادی مرزبانان ایرانی با طرف پاکستانی بررسی کند.
دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه و با بصیرت است چرا که عمل به فرامین معظم له کشور را از نیاز به بیگانه می رهاند.
آصفری بیان کرد: اقتصاد و فرهنگ با تکیه بر مدیریت جهادی و عزم ملی شاخص های توسعه در کشور را شتاب می دهد و با محوریت تولید کالای ملی زمینه شکوفایی اقتصادی نیز فراهم می شود.
وی افزود: ایران منابع ارزشمندی از ذخایر زیرزمینی دارد که با ید بامدد از کار و سرمایه ایرانی در مسیر رشد و بالندگی هدایت شود.
نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر فرهنگ یک کشور غارت شود بازپس گیری آن به سادگی میسر نیست و این گونه است که دشمنان با تهاجم فرهنگی قلب تپنده ایران را نشانه رفته اند.
وی گفت: مقام معظم رهبری با درک شرایط حساس کشور به ویژه در مقوله فرهنگ ، با طرح ˈمقابله با تهاجم فرهنگیˈ دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کردند.
آصفری ادامه داد: قوای سه گانه با تدوین سیاستهای بلند مدت و راهگشا باید ضمن توجه به فرامین مقام معظم رهبری در راستای شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.ک/3
7112/560/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن