تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819238437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار هزار مسافر از خدمات هلال احمر ورامین و قرچک استفاده کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چهار هزار مسافر از خدمات هلال احمر ورامین و قرچک استفاده کردند ورامین- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان های ورامین و قرچک گفت: از آغاز طرح ویژه نوروزی هلال احمر تا کنون بیش از 4چهار هزار مسافر از خدمات این جمعیت بهره مند شدند.


ˈحمیدرضا کرمانشاهیˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:طرح ویژه امداد و نجات هلال احمر از روز بیست و پنجم اسفندماه تا شانزدهم فروردین ماه سال جاری در مناطق و راه های مواصلاتی این دو شهرستان ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده نیروهای امدادی و داوطلب این جمعیت در هر وقت از شبانه روز با روحیه ایثار و جهادی خود آماده ارایه خدمات انشان دوستانه به هموطنان به ویژه مسافران نوروزی را دارند.
وی تاکید کرد: در طول این ایام سه فقره تصادف جرحی در محور قرچک – ری و شهر قرچک رخ داد که مصدومان یک مورد به صورت سرپایی درمان و دو مورد دیگر جهت تکمیل مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
رییس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: ایستگاه امداد و نجات پلیس راه قرچک، ایستگاه امداد و نجات بوستان مسافر ورامین و پست سیار مرکز آموزش روستای قلعه نو به طور شبانه روزی خدمات خود را به مسافران ارائه می دهند.
کرمانشاهی از توزیع برشور و نقشه گردشگری شهرستان ورامین، تست رایگان فشار و قند خون ، ارائه خدمات امدادی ، استقرار نمازخانه جهت برپایی نماز مسافرین و استقرار ایستگاه کودک از جمله خدمات ایستگاه های امداد و نجات هلال احمر ورامین و قرچک یاد کرد.
وی بیان داشت: در بخش اسکان نیز در دور اول سفرهای نوروزی 35 خانواده شامل 120 نفر در مرکز آموزشی جمعیت هلال احمر ورامین استقرار یافته اند.
وی گفت: با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، نیروهای جمعیت هلال احمر ورامین به طور شبانه روزی در آماده باش کامل به سر برده و خدمات خود را به مسافرین ارائه خواهند داد.
تهرام/7254/1724
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن