تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814970244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصب ۱۵ دستگاه پل عابر پياده در سال جديد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۱۱ب.ظ)
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم مطرح كرد: نصب ۱۵ دستگاه پل عابر پياده در سال جديد مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از نصب ۱۵ دستگاه پل عابر پياده در سال ۹۳ براي بهبود عبور و مرور مردم در سطح شهر خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا اقباليان با اشاره به اقدامات سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم در سال ۹۲ ابراز داشت: در اين سال راه‌اندازي مركز كنترل ترافيك و نصب دوربين‌هاي نظارتي در ۲۸ نقطه شهر در هسته مركزي اقدام بزرگي بود كه زمينه‌ساز بروز تحول در مديريت ترافيك شهر قم شد.
وي با اشاره به هزينه ۴ ميليارد ريالي اين طرح اظهار كرد: كنترل ترافيك از طريق ابزارهاي جديد و به روش هوشمند مسئله‌اي است كه امروز در دنيا متداول بوده و از لازمه‌هاي يك شهر هوشمند تلقي مي‌شود.
مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم احداث خانه‌هاي دوچرخه را از ديگر اقدامات اين سازمان در سال گذشته دانست و افزود: اين خانه‌ها در ۸ نقطه شهر راه‌اندازي شده‌اند كه تعداد ۳۲۰ دوچرخه را در اختيار همشهريان قرار مي‌دهند.
وي با اشاره به هزينه ۴ ميليارد ريالي اين طرح گفت: ميدان ايران مرينوس، ميدان رسالت، ميدان جانبازان، ميدان شهيد اميني بيات، تقاطع خيابان انقلاب و بلوار عمار ياسر، تقاطع بلوار بسيج و بلوار پيامبر اعظم(ص)، مسجد مقدس جمكران، بلوار امام موسي صدر داخل بوستان شهيد بنيادي مكان‌هايي هستند كه همشهريان مي‌توانند دوچرخه‌ها را از آنجا به امانت گرفته و در ايستگاه بعدي تحويل دهند.
به گفته اقباليان اين طرح ساليانه ۴ ميليارد و ۸۰۰ ميليون ريال براي نگهداري و تعمير دوچرخه‌ها براي شهرداري هزينه دارد.
وي به نصب دوربين‌هاي كنترل سرعت و تعداد شمار در سال گذشته در معابر شهر قم اشاره كرد و افزود: دوربين‌هاي كنترل سرعت در بلوار غدير، بلوار پيامبر اعظم(ص) و همچنين بلوار شهيد بهشتي نصب شده‌اند و دوربين‌هاي تردد شمار بيشتر در مكان‌هايي مانند ميدان امام خميني(ره)، ميدان ۷۲ تن، ميدان ايران مرينوس، تقاطع سميه و ميدان شهيد صدوقي كار گذاشته شده تا به وسيله آن بتوان به راحتي جمعيتي را كه در شهر در حال تردد هستند تخمين زد.
اقباليان با اشاره به اينكه امسال آمار دقيقي از مسافراني كه به قم سفر مي‌كنند داريم، گفت: اين طرح تا ۶ ميليارد ريال براي شهرداري هزينه داشته است. هوشمند سازي ۶ تقاطع با استفاده از دوربين‌هاي نظارتي و از ديگر اقداماتي است كه وي به آن اشاره كرد.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با اشاره به آماده سازي خطوط بي آر تي شبكه حمل و نقل درون شهري در سال آينده افزود: اين طرح نيز ۲۰ ميليارد ريال براي شهرداري هزينه خواهد داشت.
نصب ۱۰۰ تابلوي راهنما و آماده‌سازي مراكز معاينه فني و كنترل فضاي پاركينگ شهر از راه دور از جمله اقدامات اين سازمان براي ايام نوروز بوده است.
به همت اين سازمان براي نوروز امسال به اندازه هزار دستگاه خودرو به ظرفيت پاركينگ‌هاي شهري افزوده شده است.
وي ادامه داد: در سال جاري جانمايي مسيرهاي دوچرخه و آرام‌سازي آنان براي عبور و مرور از طرح‌هاي سازمان حمل و نقل و ترافيك است تا مردم به راحتي بتوانند از خانه‌هاي دوچرخه استفاده كرده و اين وسيله پاك را جايگزين خودروهاي شخصي كنند.
نصب تابلو بي ام اس در تقاطع‌ها از جمله طرح‌هاي اين سازمان براي سال ۹۳ است كه مردم با استفاده از آن مي‌توانند از وضعيت مسيرهاي تردد داخل شهر اطلاع‌ يافته و در سفرهاي درون شهري بهتر تعيين مسير كنند. تجهيز مركز كنترل ترافيك، بازبيني تابلوهاي تعيين مسير در سطح شهر و نصب ۱۵ دستگاه پل عابر پياده از ديگر اقدامات سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم در سال ۹۳ خواهد بود.
اقباليان با اشاره به اهميت كار مطالعاتي در حوزه ترافيك و حمل و نقل ادامه داد: در سال جديد بنا داريم براي ارائه بهترين خدمات حمل و نقل عمومي در سطح شهر و جانمايي درست ايستگاه‌ها و پايانه‌ها، يك سري اقدامات مطالعاتي را آغاز كنيم تا عملكرد ما بر اساس يافته‌هاي دقيق علمي باشد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن