تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814756640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمار زیادی از مسافران نوروزی اماکن مقدس گرمسار را زیارت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شمار زیادی از مسافران نوروزی اماکن مقدس گرمسار را زیارت کردند سمنان - ایرنا - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرمسار گفت: مردم و زائران حرم رضوی از آغاز تعطیلات نوروزی، از امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان استقبال خوبی کرده و شمار زیادی از زائران به زیارت این مراکز دینی شتافته اند.


ˈعلی اصغر کاشیˈ روز چهارشنبه اظهار داشت: طرح آرامش بهار ی و برپایی خیمه های معرفت که از اواخر اسفند گذشته از سوی اوقاف و امور خیریه به مرحله اجرا گذاشته شده است نتیجه داده و شاهد ثبت یک فقره وقف جدید در شهرستان گرمسار هستیم.
وی تصریح کرد: علاقه مردم ایران اسلامی به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هیچگاه پایانی ندارد و این اماکن مقدس همواره مورد توجه مردم ولایتمدار قرار دارد.
وی افزود: بقاع متبرکه و امامزادگان در شهرستان گرمسار میزبانان خوبی برای توسعه و اجرای برنامه های فرهنگی، قرآنی، دینی و مذهبی در ایام سال هستند و خیران و واقفان خیراندیش نیز به این مکانهای مقدس توجه شایانی دارند.
کاشی بیان کرد: امسال با اجرای طرح آرامش بهاری و برپایی خیمه های معرفت در شهرستان گرمسار، شاهد ثبت یک فقره موقوفه جدید در این شهرستان بوده ایم که البته این موقوفه نیز به برکت وجود امامزادگان واجب التعظیم در شهرستان گرمسار ثبت شده است.
وی تصریح کرد: وقف جدیدی که در گرمسار به ثبت رسید برای رسیدگی به امور مربوط به امام زادگان طاهر و مطهر (ع) روستای کوشک این شهرستان است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرمسار افزود: ˈسیدحسین مطلبی طباطباییˈ، واقف خیراندیشی بوده که سه دانگ از یک باب خانه و پیش فضای آن را برای توجه بیشتر به این امامزادگان واجب التعظیم وقف کرده است.ک/1
599
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن