تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821030201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزانه سه هزار نفر با شناور از یادمان والفجر8 اروندکنار دیدن می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزانه سه هزار نفر با شناور از یادمان والفجر8 اروندکنار دیدن می کنند آبادان - ایرنا - مسوول یادمان شهدای والفجر8 اروندکنار گفت: روزانه سه هزار نفر با شناور دریایی از یادمان عملیاتی والفجر8 دیدن می کنند.


سرهنگ پاسدار ˈ مرتضی شیروی ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سفر دریایی با همکاری منطقه سوم نیروی دریایی سپاه انجام می شود.
وی اظهار کرد: سفر دریایی میهمانان و کاروان های راهیان نور موجب شده تا آنها از نزدیک با دشواری های فیزیکی عملیات والفجر8 و رشادت های رزمندگان اسلام آشنا شوند.
مسوول یادمان شهدای والفجر8 اروندکنار افزود: این سفر دریایی به منظور آشنا کردن میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور با ویژگی های آبراه راهبردی اروند و نحوه اجرای عملیات غرور آفرین والفجر8 تدارک یافت.
وی گفت: راویان فتح در این سفر دریایی، کاروان های راهیان نور را با محورهای عملیاتی و چگونگی طراحی و اجرای این عملیات آشنا می کنند.
عملیات والفجر8 در بهمن ماه سال 1364 با رمز یا فاطمه زهرا در منطقه اروندکنار انجام شد و منجر به فتح شهر بندری فاو عراق گردید.
اروندکنار در45 کیلومتری جنوب آبادان و مقابل شهر فاو عراق قرار دارد.ک/3
7102/7279
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن