تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821215954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدود 700 هزار مسافر و گردشگر از بقاع متبرکه مازندران بازدید کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حدود 700 هزار مسافر و گردشگر از بقاع متبرکه مازندران بازدید کردند ساری - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 700 هزار مسافر و گردشگر با حضور در اماکن متبرکه و آستانه مبارکه امامزادگان این استان ، علاوه بر زیارت ، از امکانات موجود دراین اماکن مقدس استفاده کردند.


حجت الاسلام ˈستار علیزادهˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه مازندران افزود: طرح آرامش بهاری با هدف خدمات رسانی به مسافران و گردشگران به ویژه درایام تعطیلات مورد استقبال مسافران و میهمانان نوروزی قرار گرفته است.
وی اظهارداشت: با تمهیدات صورت گرفته ، طرح آرامش بهاری در سال جاری در 250 آستانه مبارکه امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران در حال اجرا است.
وی گفت: این طرح که همزمان با فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی در بقاع متبرکه مازندران اجرا شده است ، تا نیمه نخست فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد داشت.
مدیرکل اوقاف مازندران با بیان اینکه دوهزار و 200 خادم افتخاری و ثابت در آستانه مبارکه امامزادگان این استان مجری طرح آرامش بهاری هستند ، افزود: روند اجرای این طرح در مازندران از نظر بازرسان و کارشناسان سازمان مثبت ارزیابی شده است.
حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه بقاع متبرکه و آستانه مبارکه امامزادگان مازندران مکان مناسبی برای جذب گردشگری مذهبی محسوب می شوند ، افزود: توسعه صنعت گردشگری مذهبی نیازمند اهتمام و توجه بیشتر مسوولان است.
مازندران دارای یکهزار و 322 بقعه متبرکه و بیش از 13 هزار موقوفه متصرفی و غیرمتصرفی است.ک/3
2501/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن