تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814575917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین و آخرین حضور یک بازیگر در تلویزیون


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اولین و آخرین حضور یک بازیگر در تلویزیون
مهرناز بیات که پیش از این با فیلم «ورود آقایان ممنوع» رامبد جوان مطرح شد، گفت: پس از این فیلم دوست داشتم یک سریال نوروزی کار کنم.

به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا، او که این روزها در سریال نوروزی سعید آقاخانی با عنوان «روزهای بد به در» ایفای نقش می‌کند، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیوی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از اولین حضورش در یک سریال نوروزی گفت و توضیح داد: «ورود آقایان ممنوع» پروژه خیلی بزرگی بود.


پس از آن اکثر کارهایی که به من پیشنهاد می‌شد، تکرار همان کاراکتر مهشید نجفی در آن فیلم بود. به همین دلیل پیشنهادها را رد می‌کردم و احساس می‌کردم حیف است که آن شخصیت و آن کار را زیر سوال ببرم. به خاطر همین کار خاصی را قبول نکردم تا اینکه دوست داشتم برای یک سریال نوروزی، کار کنم که «روزهای بد بدر» سعید آقاخانی قسمت من شد.


او با اشاره به اینکه اولین کارش برای تلویزیون حضور در همین سریال «روزهای بد بدر» است، گفت: در سال 85 با فیلم «رییس» کارم را شروع کردم و اکثرا با دفتر فیلمسازی «بامداد فیلم» خانم منیژه حکمت کار کرده‌ام که همگی ملودرام بوده‌اند. پس از آن‌ها هم به سریال سعید آقاخانی آمدم.


او در پایان به نقش خود در سریال «روزهای بد بدر» اشاره کرد و گفت: در این سریال نقش یک دختر ساده را ایفا می‌کنم که با همه همدردی می‌کند. فکر می‌کنم حضورم در تلویزیون برای اولین و آخرین بار باشد.




1393/1/5





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن