تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814803105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایتالیایی ها متحمل بالاترین فشار مالیاتی بر درآمد در جهان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایتالیایی ها متحمل بالاترین فشار مالیاتی بر درآمد در جهان هستند رم - ایرنا - خانواده های ایتالیایی با پرداخت بیش از 38 درصد از حقوق ماهانه خود به دولت، متحمل بیشترین فشار مالیاتی بر درآمد در جهان هستند.


به گزارش ایرنا، بانک مرکزی ایتالیا پس از بررسی داده های سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، اتحادیه اروپا و گروه 7 ، اعلام کرد که هیچ خانواده ای در اروپا بیش از خانواده های ایتالیایی متحمل مالیات بر درآمد و کار نیست.
روزنامه ایل جورناله در این باره نوشت: در ایتالیا یک کارمند با همسر و دو فرزندش بیش از 38 درصد از حقوق خود را برای بیمه و مالیات پرداخت می کند درحالی که متوسط مالیات بر درآمد در کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی بیش از 12 درصد کمتر از ایتالیا و برابر با 26.1 درصد است.
به عبارتی رییس یک خانواده تک درآمدی در ایتالیا ، معادل 50 درصد مالیات بیشتر نسبت به همکار خود در منطقه سازمان همکاری و توسعه اقتصادی می پردازد در حالی که نسبت به یک همکار در منطقه واحد پولی یورو حدود هفت درصد بیشتر می پردازد.
البته اوضاع شاغلین آزاد و مجرد در ایتالیا بدتر از شاغلین متاهل است و فشار مالیات بر درآمد برای این قشر جامعه به بیش از 47 درصد می رسد در حالی که فشار مالیاتی در کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی فرقی برای شاغلین مجرد با متاهل ندارد. فشار مالیانی بر شاغلین مجرد در ایتالیا، 21.6 درصد بیشتر از سایر کشورهای جهان است.
ایتالیا در سال های اخیر بیش از سایر کشورها مالیات ها را افزایش داده است و فشار مالیاتی از 35.7 درصد در سال 2007 میلادی به 38.3 درصد در سال 2012 افزایش یافته است درحالی که در ژاپن از 23.8 درصد در سال 2002 میلادی به 25.5 درصد رسیده است.
این در حالی است که فشار مالیاتی در سایر کشورهای ˈجی 7 ˈ سیری نزولی داشته و برای مثال در امریکا از 18.5 درصد به 18.4 درصد ، در انگلیس از 28.4درصد به 27.9 درصد، درکانادا از 19.4 به 18.2 درصد، در المان از 35.6 به 34.2 کاهش یافته است.
انجمن صنایع شهر ˈمسترهˈ نیز اخیرا اعلام کرد که ایتالیایی ها هر سال متحمل پرداخت 100 نوع مالیات مختلف به ارزش 472 میلیارد یورو شده و سرانه پرداخت مالیات در این کشور به 11 هزار و 800 یورو در طول سال می رسد.
مالیات بر درآمد و مالیات بر کالاها و خدمات، دو مالیاتی هستند که بیش از همه بر جیب مردم بحران زده این کشور سنگینی می کند.
دولت ایتالیا از مالیات بر درآمد شاغلین سالانه 164 میلیارد یورو و از مالیات بر کالاها و خدمات نیز 93 میلیارد یورو بدست می آورد و این دو مالیات با همدیگر 54 درصد کل درآمد مالیاتی دولت را تشکیل می دهند.
همچنین از مالیات های استانی بر فعالیت های تولیدی بیش از 33 میلیارد یورو و از مالیات بر درآمد شرکت ها نیز حدود 33 میلیارد یورو در سال وارد صندوق های دولت می شود.
دفتر مطالعات اتحادیه بازرگانی ایتالیا نیز اخیرا در گزارشی اعلام کرد که فشار مالیاتی حقیقی در ایتالیا در سال جاری میلادی به 54 درصد تولید ناخالص ملی این کشور رسیده که بالاترین نرخ در میان اقتصادهای پیشرفته محسوب می شود.
اتحادیه بازرگانی ایتالیا پیشتر نیز اعلام کرده بود که درآمدهای مالیاتی مستقیم و غیر مستقیم نهادهای محلی در 20 سال اخیر 500 درصد افزایش یافته است.
اروپام ** 2171 **1575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن