تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815402094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت رویال میل 1600 کارمند خود را اخراج می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شرکت رویال میل 1600 کارمند خود را اخراج می کند تهران - ایرنا - شرکت انگلیسی ارایه دهنده خدمات پستی ˈرویال میلˈ یکهزار و 600 فرصت شغلی را در میان کارمندان دفتر مرکزی به عنوان بخشی از اقدامات برای کاهش هزینه ها حذف می کند.


به نوشته پایگاه اطلاع رسانی شبکه انگلیسی ˈبی بی سیˈ، این شرکت اعلام کرد که بین سال های 2014 تا 2015 باید 25 میلیون پوند صرفه جویی کند و در این راستا یکهزار و 600 فرصت شغلی را حذف می کند، اما از آنجا که 300 فرصت شغلی جدید در همان حال اضافه می شود، در نهایت یکهزار و 300 نفر اخراج می شوند.
رویال میل همچنین از آغاز برآوردها و رایزنی ها در مورد کاهش فرصت های شغلی با اتحادیه های کارگری در انگلیس یعنی ˈیونایتˈ و ˈسی دبلیو یوˈ در روز سه شنبه خبر داده است. این شرکت همچنین تاکید کرد که کاهش فرصت های شغلی تاثیری بر کارمندانی مانند پستچی های زن و مرد ندارد.
ˈمایا گرینˈ مدیر اجرایی رویال میل همچنین گفت که این کاهش فرصت های شغلی برای حفظ قدرت رقابت این شرکت در دنیای رساندن نامه ها و بسته ها لازم است.
وی افزود: رویال میل باید در هزینه های غیرسالانه خود حدود 50 میلیون پوند صرفه جویی کند.
ارزش سهام این شرکت که در سال گذشته در بازار بورس و اوراق بهادار لندن کاهش یافت. از سال 2003 به بعد شرکت رویال میل 50 هزار فرصت شغلی را حذف کرده است.
اتحادیه کارگری یونایت که نماینده هفت هزار نفر از مدیران رویال میل در سراسر انگلیس و شمال ایرلند است هشدار داده که این اقدام می تواند با واکنش هایی مواجه شود.
ˈبرایان اسکاتˈ مسوول امور رویال میل در اتحادیه یونایت گفت: اکنون مهم ترین هدف رویال میل کسب سود است و نه خدمت به مردم.
وی افزود: یونایت خواستار تعهد رویال میل برای اخراج نکردن اجباری کارکنان و بر اساس شروط منصفانه است، روشی کارآمد برای بکارگیری مجدد در ساختاری نظام مند. اگر رویال میل این پیشنهادات را نپذیرد، ما راه دیگری غیر از بررسی نشان دادن واکنش هایی مانند ترتیب دادن اعتصاب سراسری کارکنان نداریم.
اروپام**9157**1651
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن