تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816214372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار با سالمندان خانه سالمندان اراک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ فروردين ۱۳۹۳ (۱۱:۳۵ق.ظ)
همزمان با سال نو انجام شد //تيتر// ديدار با سالمندان خانه سالمندان اراک همزمان با فرارسيدن ايام نوروز و سال نو، اعضاي موسسه دوست داران محيط زيست گنجينه سبز با حضور در خانه سالمندان اراک، با سالمندان اين مرکز ديدار و از آنها دلجويي کردند.
به گزارش خبرگزاري موج از اراک، در اين بازديد که به همت سازمان مردم نهاد دوستداران محيط زيست گنجينه سبز استان مرکزي برگزار شد، اعضاي اين موسسه با حضور در جمع سالمندان اين مرکز با اهداي گل و شيريني از آنان دلجويي کردند.
در اين برنامه عام المنفعه و خداپسند، اعضاي سازمان مردم نهاد دوست داران محيط زيست گنجينه سبز گل ها و درختاني را به رسم يادبود در محوطه اين مرکز غرس کرده و کاشتند.
براساس برنامه ريزي انجام شده، در اين برنامه که جمعي از رسانه هاي استان مرکزي نيز حضور داشتند، برگزاري نشست مطبوعاتي-رسانه اي مشترک مسئولان اين مرکز که به بيان مشکلات و انتظارات جهت افزايش سطح خدمت رساني به سالمندان و نيز مدير عامل سازمان مردم نهاد گنجينه سبز پيرامون جايگاه و نقش کشاورزي در تحقق اقتصاد مقاومتي و شعار سال برگزار شد.
در اين ديدار سفره هاي هفت سين تزيين شده از سوي سمن گنجينه سبز نيز به اين مرکز اهدا شد.


خدمت رساني به بيش از 300نفر در آسايشگاه نگهداري سالمندان و معلولان اراک
مسئول فني و مدير داخلي مرکز خيريه سالمندان اراک با اشاره به ضرورت توجه بيش از پيش به اين مرکز و مراکز خدمت رسان در استان مرکزي گفت: متاسفانه چون اين مرکزي مردمي و خيريه است، کمک هاي مسئولان استاني به اين مراکز کمرنگ بوده و بخش عظيمي از تامين وسايل و نيازهاي اين مرکز از طريق کمک هاي مردمي تهيه مي شود.
جباري افزود: انتظارمان از مسئولان توجه بيش از پيش به اينگونه مراکز خيريه و خدمت رسان عام المنفعه در استان بوده تا بتوانيم خدماتي به مراتب بهتر و مناسب تر به مردم ارائه دهيم.
وي تصريح کرد: ما علاقه مند هستيم که مسئولان علاوه بر بازديد از اين مرکز دست ما را بگيرند و در راهبري اين مجموعه کمک کرده و از آنجا که افراد حاضر در اين مرکز بخشي از اقشار جامعه به شمار مي آيندبراي ايجاد امکانات و وسائل رفاهي و خدماتي آنان مساعدت هاي لازم را داشته باشند.
مسئول فني و مدير داخلي مرکز خيريه سالمندان اراک با اشاره به فعاليت هاي اين مرکز خيريه گفت: اين مرکز محل نگهداري معلولان، سالمندان و بيماران اعصاب و روان زن و مرد بوده که بيش از 300نفر معلول ، سالمند و بيمار اعصاب و روان را به صورت شبانه روزي خدمات دهي مي کند.
وي افزود: 80درصد هزينه هاي اين مرکز از طريق مساعدتهاي مردمي تامين شده و 20درصد از هزينه هاي هر فرد را سازمان بهزيستي تقبل مي کند که البته نذورات مردم به صورت نقدي يا غير نقدي بوده و کمک هاي نقدي به صورت واريز وجوهات به حساب آسايشگاه و کمک هاي غيرنقدي با مراجعه به اين مرکز صورت مي گيرد.
جباري تصريح کرد: معلولاني که در اين مرکز نگهداري مي شوند از رده سني 14 سال تا 50 سال بوده و شامل بيماران اعصاب و روان از 20 سال تا 60 سال و سالمندان از 60 سال تا 100 سال است.
اقتصاد مقاومتي راهکار پيروزي در جنگ اقتصادي است

مديرعامل موسسه گنجينه سبز استان مرکزي با اشاره به ضرورت توجه ويژه به اقتصاد مقاومتي در جامعه و کشور گفت: تحقق اقتصادمقاومتي راهکار پيروزي در جنگ اقتصادي با دشمن است که با توجه به توانمندي هاي موجود در کشور اين امري دست يافتني بوده که مي توان با تحقق آن مشتي محکم بر دهان غرب و استکبار زد.
محمد جليلي افزود: حوزه کشاورزي يکي از اصلي ترين، مهمترين و اساسي ترين حوزه هاي مورد توجه در اقتصاد مقاومتي بوده که نيازمند نگاهي ويژه و دقيق توام با پژوهش علمي است.
وي تصريح کرد: با اصلاح در شيوه هاي سنتي و افزايش سطح بهره وري در مراحل مختلف کشوري مي توان به سمت خودکفايي حرکت کرده و با عزمي ملي و حرکتي جهادگونه در کشور با تحقق استقلال در توليد و اقتصاد زمينه بي اثرشدن تحريم هاي دشمنان را فراهم کرد.
جليلي افزود: در چنين زماني که کشور به خودکفايي و خوداتکايي دروني برسد، اگر دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شديدترين و سخت ترين تحريم ها را عليه کشور اسلاميمان اعمال کنند ذره اي تاثير بر کشور نگذاشته و نتيجه اي معکوس عليه خود آنها دارد چراکه در اين شرايط تحريم ها سبب زيان گسترده کشورهاي تحريم کننده مي شود.
مديرعامل موسسه گنجينه سبز استان مرکزي به ضرورت اينگونه کارهاي خير اشاره کرد و گفت: اجراي اينگونه طرح ها و برنامه هاي خيريه سبب توجه بيشتر به حوزه هايي از اين دست شده و بايد توجه به برنامه هاي خيريه و عام المنفعه در صدر کارهاي اجرايي سازمان هاي مردم نهاد قرار گيرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن