تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815266560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراضات به سياست هاي اقتصادي در اسپانيا به خشونت کشيده شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ فروردين ۱۳۹۳ (۲۱:۴۸ب.ظ)
اعتراضات به سياست هاي اقتصادي در اسپانيا به خشونت کشيده شد دست کم 100 نفر در اعتراضات مربوط به سياست هاي اقتصادي در مادريد بازداشت شدند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از دويچه وله، تظاهرات هزاران نفري مردم مادريد عليه سياست‌هاي رياضت اقتصادي اتحاديه اروپا دست‌کم 100 مجروح در ميان معترضان و نيروهاي پليس برجا گذاشت. پليس 24 نفر را بازداشت کرده است.
بر اساس اين گزارش، تظاهرات که ابتدا مسالمت‌آميز آغاز شد، دست‌کم 100 مجروح برجا گذاشت. 67 تن از نيروهاي پليس و دست‌کم 33 نفر از معترضان در اين درگيري‌ها مجروح شده‌اند. گفته مي‌شود پليس به سوي مردم گلوله‌هاي پلاستيکي شليک کرده است.
اعتراض به سياست‌هاي رياضت ملي روز چهارشنبه 14 اکتبر زندگي عمومي را در کشورهاي جنوب اروپا فلج کرد. در اسپانيا و ايتاليا اعتصاب‌ها به درگيري‌ميان پليس و مردم انجاميد و تعداد زيادي زخمي يا بازداشت شدند.
اين تظاهرات در اعتراض به سياست‌هاي رياضت اقتصادي دولت محافظه‌کار اسپانيا در هماهنگي با خواسته‌هاي اتحاديه اروپا برگزار شد. اين سياست‌ها شرايط اقتصادي زندگي شمار بسياري از مردم اسپانيا را با دشواري‌هاي بيشتر مواجه کرده است.
تظاهرات‌کنندگان پلاکاردهايي در دست داشتند که بانکدارها را متهم مي‌کرد اين وضعيت بغرنج اقتصادي را سبب شده‌اند. معترضان خواستار آن بودند که بانکداران بايد هزينه‌ اين مشکلات اقتصادي را پرداخت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن